Een gedowngrade Iphone van 1.1.1 naar 1.0.2 zou moeten werken met supersim? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was net aan het lezen op de website van het wikiDevTeam en daar staat op dat als je je iphone downgrade naar 1.0.2 van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik was net aan het lezen op de website van het wikiDevTeam en daar staat op dat als je je iphone downgrade naar 1.0.2 van 1.1.1 en een supersim of turbosim gebruikt je toch gewoon kunt bellen.
Bronvermelding is natuurlijk zo netjes ![]() Downgrade from 1.1.1 to 1.0.2 - The iPhone Dev Wiki Quote van de betreffende website Citaat:
Grts. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Licious, voor zover ik weet gaat dit niet over iPhones welke met 1.1.1 zijn geleverd, maar over iPhones die zijn geleverd met 1.02 en middels supersim simvrij zijn gemaakt. Deze iPhones die eerst zijn geupgraded naar 1.1.1 en vervolgens weer zijn gedowngrade zouden met de supersim methode weer moeten kunnen bellen.
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor je antwoord hehe,
Maar volgens mij heb ik iets mis dan... een telefoon wordt toch niet sim"vrij" met een supersim.. Je maakt de iphone wijs dat je een legitieme kaart hebt... da's toch met zo'n cardwriter enzo. Ach ik heb zo'n schrijver heb me net ook een kaartje besteld. Ik zal eens zien wat ik kan doen. Ik heb een 1.1.1 (out of the box) heb em ge"downgrade" naar 1.0.2. (alleen die ***** baseband he ![]() Dus misschien met wat geluk lukt het me toch.. ik kan bestanden schrijven naar m'n iphone dus het zou technisch gezien kunnen.. Wie weet.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik help je hopen Licious, maar heb er een hard hoofd in. De Supersim methode is idd een methode waarmee je een T-mobile kaartje ript en gecombineerd met de AT&T gegevens van de originele sim op een beschrijfbare Simkaart zet.
|
|
|||
|
|||
![]() Correct Licious,
zie mijn post hier: https://forum.iculture.nl/iphon....html#post5495 Heb het daar genoemd met een link. |
|
|||
|
|||
![]() ja, ach ik ben wel een geduldig persoon en die 1.1.1 crack zal sowieso uitkomen...
Maar waar verschilt turbosim dan in met supersim buiten het feit dat supersim hard coded is? Misschien iemand een antwoord ![]() Als hij werkt zal ik hier posten... zo niet. ja dan ook.. ben geen slechte verliezer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je dit bevestigd TJB?
Zou prettig zijn voor mijn nachtrust ![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock alle modellen zou nu moeten werken....????? | a.onderwater | Unlock | 1 | 16-02-11 16:25 |
AnySIM 1.1 werkt met iPhones die zijn gedowngrade van 1.1.1 naar 1.0.2 | EricJ | Archief | 6 | 18-10-07 10:03 |
|
|