//

[16gb] Kleine vraag

[16gb] Kleine vraag discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Even een paar vragen. Ik bezit momenteel over een 8gb iPhone. Allemaal leuk en aardig. Alleen waar het op neer komt is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-08, 18:45
bram87 bram87 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 49
Standaard [16gb] Kleine vraag

Dag mensen,

Even een paar vragen. Ik bezit momenteel over een 8gb iPhone. Allemaal leuk en aardig. Alleen waar het op neer komt is dat dat ding zowat gaar is. Ik heb dat ding al 20 keer gemaakt maar hij is op. Er zijn steeds softwarematige problemen en downgraden naar 1.1.2 is niet meer mogelijk.

Ik wil een 16gb iphone kopen alleen de software unlock methodes die momenteel beschikbaar zijn hebben zoveel mankementen. Geen nummer weergave. loopt vast in bootloader

iemand die mij kan helpen hoe ik het beste kan unlocken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-08, 18:53
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram87 Bekijk bericht
Dag mensen,

Even een paar vragen. Ik bezit momenteel over een 8gb iPhone. Allemaal leuk en aardig. Alleen waar het op neer komt is dat dat ding zowat gaar is. Ik heb dat ding al 20 keer gemaakt maar hij is op. Er zijn steeds softwarematige problemen en downgraden naar 1.1.2 is niet meer mogelijk.

Ik wil een 16gb iphone kopen alleen de software unlock methodes die momenteel beschikbaar zijn hebben zoveel mankementen. Geen nummer weergave. loopt vast in bootloader

iemand die mij kan helpen hoe ik het beste kan unlocken?
Met de huidige unlock methode ZiPone is het erg gemakkelijk om welke versie dan ook te jailbreaken en unlocken. Ik zou de telefoon niet afschrijven gewoon een Herstel van 1.1.3 via iTunes doen en hem dan met ZiPhone jailbreaken en unlocken.
Als je het durft kun je zelfs je Bootloader via deze manier patchen (als je tenminste een 4.6 hebt)
  #3  
Oud 15-02-08, 19:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Kleine vraag blijkt een grote vraag. Laat je je bij alles in het leven zo aan het handje nemen? Gemakkelijk leventje heb jij!

Ik geef toe, er staat veel informatie in het forum, maar ook hele goede informatie. Deze vraag van jou is dus volledig overbodig.
  #4  
Oud 15-02-08, 19:04
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Kleine vraag blijkt een grote vraag. Laat je je bij alles in het leven zo aan het handje nemen? Gemakkelijk leventje heb jij!

Ik geef toe, er staat veel informatie in het forum, maar ook hele goede informatie. Deze vraag van jou is dus volledig overbodig.
Amen !

Gebruik de zoekfunctie en blijf niet de hele tijd topics openen zoals je tot nu toe doet. Als iedereen op deze manier forum gebruikt wordt het hier een zooitje

Deze gaat op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4.1 naar 4.3.3 kleine vraag. mirp Jailbreak 3 09-05-11 11:36
Kleine verandering in 3.1? JohnnyGui iPhone algemeen 16 17-09-09 11:33
iPhone: Iphone 3gs jailbraken 16GB, belangrijke vraag phreakster Jailbreak 11 05-09-09 12:05
Windows: 2 kleine itunes 8 problemen... M1ch3l iTunes 3 14-09-08 01:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.