Ziphone GUI.exe opent niet... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Ziphone 2.2 download en ik wil starten volgens de handleiding krijg ik bij het openen van bovenstaand bestand de melding dat de toepassing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik Ziphone 2.2 download en ik wil starten volgens de handleiding krijg ik bij het openen van bovenstaand bestand de melding dat de toepassing niet kan worden opgestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is.. Verder kom ik niet!! What to do? Iemand?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Succes. Luc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Gconsync.exe werkt niet meer | awbuijtenhuis | iTunes | 17 | 12-08-09 02:11 |
Alle iDevices: Als ik redsnow download staat exe file er niet in !! | crewke | Jailbreak | 6 | 26-06-09 17:27 |
ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 | icam0 | Unlock [archief] | 667 | 01-04-08 13:09 |
Help: ZiPhone GUI fout gegaan! | e_sabbagh | Unlock [archief] | 5 | 20-02-08 14:33 |
iphoneinterface.exe werkt niet | joostje18 | Unlock [archief] | 2 | 08-01-08 17:45 |
|
|