iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Zwart scherm met witte letters (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/7592-zwart-scherm-witte-letters.html)

robinspeijer 16-02-08 21:55

Zwart scherm met witte letters
 
1 Bijlage(n)
HELP!!:(:(:(

Mijn iPhone vertoont als ik hem aan zet een zwart scherm met witte letters! Het wilt niet meer connecten met een computer, hij komt niet meer in DFU mode, ik ben verschrikkelijk gestresst nu, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!

Ik zal even uitleggen wat er gebeurd is:
- Mijn iPhone startte niet meer op door een vol geheugen op de OS partitie
- Ik heb mijn iPhone gerestored naar firmware 1.1.3
- Ik heb iNdependence 1.4 gestart, en daarmee geprobeerd mijn iPhone te activeren.
- De iPhone startte opnieuw op. Er verschenen heel erg veel witte letters voorbij razen. Op een gegeven moment stoppen de witte letters, en als laatste bericht staat er: boot failed, no such file or directory (zoiets). Ik heb de iPhone uitgeschakeld, en weer opnieuw ingeschakeld.
- De iPhone geeft sindsdien het scherm als in de bijlage. De laatste regel, "BSD root: md0, major2, minor 0", herhaalt zich om de zoveel seconden, waardoor die regel de rest weg duwt.

Wat kan ik godsnaam doen?

ControlSje 16-02-08 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robinspeijer (Bericht 65903)
HELP!!:(:(:(

Mijn iPhone vertoont als ik hem aan zet een zwart scherm met witte letters! Het wilt niet meer connecten met een computer, hij komt niet meer in DFU mode, ik ben verschrikkelijk gestresst nu, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!

Ik zal even uitleggen wat er gebeurd is:
- Mijn iPhone startte niet meer op door een vol geheugen op de OS partitie
- Ik heb mijn iPhone gerestored naar firmware 1.1.3
- Ik heb iNdependence 1.4 gestart, en daarmee geprobeerd mijn iPhone te activeren.
- De iPhone startte opnieuw op. Er verschenen heel erg veel witte letters voorbij razen. Op een gegeven moment stoppen de witte letters, en als laatste bericht staat er: boot failed, no such file or directory (zoiets). Ik heb de iPhone uitgeschakeld, en weer opnieuw ingeschakeld.
- De iPhone geeft sindsdien het scherm als in de bijlage. De laatste regel, "BSD root: md0, major2, minor 0", herhaalt zich om de zoveel seconden, waardoor die regel de rest weg duwt.

Wat kan ik godsnaam doen?

Ziet je computer (iTunes of iBrick) de iPhone nog? Zo ja dan kun je de iPhone in DFU of recovery mode zetten en dan via iTunes herstellen naar 1.1.3.

robinspeijer 16-02-08 23:45

OKE ik ben er uit! Na urenlang stressen ben ik er toch uit:D

Het lukte me dus niet om in DFU of recovery mode te komen. Na zoeken over het internet, bleek ik dus mijn iPhone in de adapter te stoppen in plaats van in de computer. En inderdaad: Ik probeerde in DFU te komen met behulp van de power- en homebutton, en het werkte!

Mijn iPhone heb ik vervolgens gerestored naar 1.1.3 met iTunes, en via iJailBreak gejailbreakt.

Probleem opgelost dus! :D

Dien 17-02-08 09:08

Opgelost :D

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.