//

Zwart scherm met witte letters

Zwart scherm met witte letters discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!! Mijn iPhone vertoont als ik hem aan zet een zwart scherm met witte letters! Het wilt niet meer connecten met een computer, hij komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-08, 21:55
robinspeijer robinspeijer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 9
Unhappy Zwart scherm met witte letters

HELP!!

Mijn iPhone vertoont als ik hem aan zet een zwart scherm met witte letters! Het wilt niet meer connecten met een computer, hij komt niet meer in DFU mode, ik ben verschrikkelijk gestresst nu, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!

Ik zal even uitleggen wat er gebeurd is:
- Mijn iPhone startte niet meer op door een vol geheugen op de OS partitie
- Ik heb mijn iPhone gerestored naar firmware 1.1.3
- Ik heb iNdependence 1.4 gestart, en daarmee geprobeerd mijn iPhone te activeren.
- De iPhone startte opnieuw op. Er verschenen heel erg veel witte letters voorbij razen. Op een gegeven moment stoppen de witte letters, en als laatste bericht staat er: boot failed, no such file or directory (zoiets). Ik heb de iPhone uitgeschakeld, en weer opnieuw ingeschakeld.
- De iPhone geeft sindsdien het scherm als in de bijlage. De laatste regel, "BSD root: md0, major2, minor 0", herhaalt zich om de zoveel seconden, waardoor die regel de rest weg duwt.

Wat kan ik godsnaam doen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4717.jpg‎ (43,0 KB, 16x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-08, 23:29
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinspeijer Bekijk bericht
HELP!!

Mijn iPhone vertoont als ik hem aan zet een zwart scherm met witte letters! Het wilt niet meer connecten met een computer, hij komt niet meer in DFU mode, ik ben verschrikkelijk gestresst nu, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!

Ik zal even uitleggen wat er gebeurd is:
- Mijn iPhone startte niet meer op door een vol geheugen op de OS partitie
- Ik heb mijn iPhone gerestored naar firmware 1.1.3
- Ik heb iNdependence 1.4 gestart, en daarmee geprobeerd mijn iPhone te activeren.
- De iPhone startte opnieuw op. Er verschenen heel erg veel witte letters voorbij razen. Op een gegeven moment stoppen de witte letters, en als laatste bericht staat er: boot failed, no such file or directory (zoiets). Ik heb de iPhone uitgeschakeld, en weer opnieuw ingeschakeld.
- De iPhone geeft sindsdien het scherm als in de bijlage. De laatste regel, "BSD root: md0, major2, minor 0", herhaalt zich om de zoveel seconden, waardoor die regel de rest weg duwt.

Wat kan ik godsnaam doen?
Ziet je computer (iTunes of iBrick) de iPhone nog? Zo ja dan kun je de iPhone in DFU of recovery mode zetten en dan via iTunes herstellen naar 1.1.3.
  #3  
Oud 16-02-08, 23:45
robinspeijer robinspeijer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 9
Standaard

OKE ik ben er uit! Na urenlang stressen ben ik er toch uit

Het lukte me dus niet om in DFU of recovery mode te komen. Na zoeken over het internet, bleek ik dus mijn iPhone in de adapter te stoppen in plaats van in de computer. En inderdaad: Ik probeerde in DFU te komen met behulp van de power- en homebutton, en het werkte!

Mijn iPhone heb ik vervolgens gerestored naar 1.1.3 met iTunes, en via iJailBreak gejailbreakt.

Probleem opgelost dus!
  #4  
Oud 17-02-08, 09:08
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Opgelost

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple Bert60 Archief 2 04-10-10 11:19
Zwart of Witte iPhone? SPehlivan Archief 1 18-06-09 04:02
Iphone zwart beeld witte tekst? necarten iPhone algemeen 1 21-07-08 12:38
altijd zwart scherm met apple logo swings Unlock [archief] 2 17-02-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.