weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe ik mijn telefoon nummers die op de telefoon zelf zitten over kan zetten naar mijn Simkaart. en dan geen betaald programma netals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten?
weet iemand hoe ik mijn telefoon nummers die op de telefoon zelf zitten over kan zetten naar mijn Simkaart.
en dan geen betaald programma netals Isim alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tot nu toe is iSim volgens mij de enigste.
|
|
||||
|
||||
Genoeg oplossingen. Gebruik de zoekfunctie eens dan zie je het wel.
Deze gaat op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? | vlappie | Archief | 1 | 03-02-09 18:00 |
|
|