//

Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd?

Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk zit ik op het goede gedeelte voor mijn vraag... Twee weken geleden m'n Iphone 3GS opgestuurd wegens veel problemen met oa de verbinding. Vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-10, 11:29
muppet85 muppet85 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd?

Hopelijk zit ik op het goede gedeelte voor mijn vraag...

Twee weken geleden m'n Iphone 3GS opgestuurd wegens veel problemen met oa de verbinding. Vandaag kreeg ik een nieuwe Iphone terug.
In een brief die erbij zit staat dat ik 'm eerst aan Itunes moet koppelen om 'm zo te activeren.
Ik heb dit geprobeerd (met en zonder SIM) maar ik krijg 'm niet aan de praat?
Zonder SIM geeft ie aan dat er geen SIM in zit (duh) en met SIM kan ik alleen het alarmnummer bellen (ook na het invoeren van mijn pin) en geeft Itunes aan dat ie is gelocked met een pin (die ik dus al heb ingevoerd) en dat er een nieuwe versie van Itunes geinstalleerd moet worden. Dit laatste is niet waar want bij het zoeken naar updates zegt ie dat ie al de huidige versie heeft.

Ik hoop dat m'n verhaal een beetje duidelijk is, zelf snap ik er helemaal niks meer van
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 11:34
muppet85 muppet85 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Nou, zo snel heb ik per toeval nog nooit iets zelf opgelost.
Deze kan dicht in elk geval, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik heb 'm aan de praat
  #3  
Oud 01-11-10, 11:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dus inderdaad dicht.

~Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg iphone 3GS niet meer uit dfu :S joerieve iPhone algemeen 13 16-01-11 10:11
Krijg Iphone 3GS, week 52 MC139, 3.1.3 niet gejailbreaked, ook niet tethered Guest Archief 6 20-02-10 15:23
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd ronin.free1 iPhone algemeen 5 14-09-09 18:45
iPhone plotseling niet meer geactiveerd Jroen_w iPhone algemeen 11 04-06-09 10:45
Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked. Marrrk Unlock [archief] 12 06-12-07 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.