iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone, T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/7684-iphone-t-mobile.html)

Tyard 18-02-08 13:51

iPhone, T-Mobile
 
De zoveelste.. wie krijgt de Iphone in NL topic.

Maar dit keer met wat meer potentie! ;)

Mijn broer werkt in de Orange Shop, maar ze zijn afgelopen week over gegaan naar T-Mobile shop (Overname.. etcetc..)

En ze kregen al interne mail dat T-Mobile de iPhone gaan verkopen.. 4de kwartaal van 2008.

Ik zou kijken of ik de officiele mail kan krijgen maar denk het niet. Er stond in ieder geval in dat T-Mobile de iPhone ging verkopen in het 4de kwartaal van 2008. Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.

nielsr 18-02-08 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyard (Bericht 66894)
De zoveelste.. wie krijgt de Iphone in NL topic.

Maar dit keer met wat meer potentie! ;)

Mijn broer werkt in de Orange Shop, maar ze zijn afgelopen week over gegaan naar T-Mobile shop (Overname.. etcetc..)

En ze kregen al interne mail dat T-Mobile de iPhone gaan verkopen.. 4de kwartaal van 2008.

Ik zou kijken of ik de officiele mail kan krijgen maar denk het niet. Er stond in ieder geval in dat T-Mobile de iPhone ging verkopen in het 4de kwartaal van 2008. Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.


Idd weer een topic van iemand in de telecom die het "zeker" weet....

Eerst een screenie van die mail zien, dan discussïeren we we verder.

jeekes 18-02-08 19:02

kan het uiteindelijk iemand nog schelen?
we zijn er ondertussen toch bijna zeker van dat hij dit jaar komt....
voor de rest wacht ik wel op een officieel bericht van apple ;)

fabulaus 18-02-08 19:06

Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.

Celf 18-02-08 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyard (Bericht 66894)
Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.

...met hopelijk veel spelletjes en sterke koffie voor het personeel, om de tijd kapot te slaan zo in je eentje...'s nachts in een telefoonwinkel :D

Op zich goed om te horen maar ik denk dat iedereen die 't toestel ECHT graag wil hebben er al lang een heeft...zeker als het nog meer dan een half jaar duurt voor ie hier is.

jeekes 18-02-08 20:01

dat denk ik niet
neem mijzelf nu ;)
ik ben zo een type dat nogal snel door iets "bezeten" is maar toch heel voorzichtig
ik ga er zeker nog een kopen maar er zijn gewoon nog een paar dingen die me zorgen baren als je hem hackt
de garantie, bijvoorbeeld ;)
ondertussen toch al een half jaar dat ik dat ding wil hebben, en met elke update meer en meer :D

thomas 18-02-08 20:43

Ach, zolang KPN/Telfort er niet mee komt is het gewoon een no-go of T-Mobile wordt of ze moeten hun telefoonbereik verbeteren. Maar ja, gezien mijn ervaringen met die rakkers de laatste twee jaar acht ik de kans klein.

herbie65 18-02-08 21:04

maakt mij geenn z*k uit wie hem krijgt.
Het wordt toch te duur. Ik heb de mijne voor US$399 = ongeveer €300,- zonder abbo.
Wie hem ook krijgt; voor dat geld gaat hij toch niet over de toonbank.....

Amp. 18-02-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 67200)
maakt mij geenn z*k uit wie hem krijgt.
Het wordt toch te duur. Ik heb de mijne voor US$399 = ongeveer €300,- zonder abbo.
Wie hem ook krijgt; voor dat geld gaat hij toch niet over de toonbank.....

Jah, altijd als ik zeg hoe duur ie was zeggen ze 'ZO GOEDKOOP!?'
en tja, binnen een paar maanden zie ik steeds meer mensen met zo'n ding :s
Mn trainer, vrienden, kennissen.. tja :( wordt minder 'speciaal'

TokTok1908 19-02-08 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 67142)
dat denk ik niet
neem mijzelf nu ;)
ik ben zo een type dat nogal snel door iets "bezeten" is maar toch heel voorzichtig
ik ga er zeker nog een kopen maar er zijn gewoon nog een paar dingen die me zorgen baren als je hem hackt
de garantie, bijvoorbeeld ;)
ondertussen toch al een half jaar dat ik dat ding wil hebben, en met elke update meer en meer :D

het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?

nielsr 19-02-08 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus (Bericht 67088)
Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.


Precies ik heb eigenlijk gewacht totdat tie hier komt maar nu ik de abonnements prijzen vanuit Duitsland en Frankrijk zie vrees ik dat dat hier in NL ook gaat gebeuren. Voor die prijs mogen ze em lekker op een plekje stoppen waar geen licht meer bijkomt. Ik koop er wel 1 uit UK of US.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TokTok1908 (Bericht 67511)
het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?


Ik neem aan dat ze kunnen zien dat dit geen "Officiële" nederlandse iPhone is tegen die tijd.

Joost91 19-02-08 16:23

Jongens, dit is zó oncontroleerbaar. Lees alle berichten eens door op het geruchtenforum en je komt tot de conclusie dat als je alles zou geloven de iPhone bij Vodafone, KPN en T-Mobile tegelijk uitkomt en zowel in maart als in december?

Bovendien: ik geloof niet dat T-Mobile medewerkers het eerder te weten komen dan de pers. Om de simpele reden dat (met alle respect) iedereen bij T-Mobile kan werken...

laurensxeon 19-02-08 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus (Bericht 67088)
Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.

Zo is dat, misschien word een "nieuwe" iphone pas interesant als het dan ook werkelijk de 2e gen iphone is.

ben blij dat ik hem uit the us heb en niet hoef te wachten tot q4 2008

jeekes 19-02-08 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TokTok1908 (Bericht 67511)
het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?

daar is geen zekerheid over. Ik wacht dus tot ik zekerheid heb ;)
ik ben nogal voorzichtig met mijn geld als het gaat om grote uitgaven
tja student he :D

Cancunlover 21-02-08 11:58

@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd? :confused:
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...

Marked 21-02-08 13:16

Citaat:

@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd? https://forum.iculture.nl/../.....s/confused.gif
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...
Wat maakt dat nou uit?! Ik kan Jeekes niet betrappen op onzin bij dit topic. Hij is gewoon enthousiast, net als iedereen hier. Onze Stiruam had meer dan 600 berichten op zijn naam staan voordat hij zijn iPhone had. Zolang er geen onzin wordt uitgekraamd: leave it be... :cool:


Citaat:

...met hopelijk veel spelletjes en sterke koffie voor het personeel, om de tijd kapot te slaan zo in je eentje...'s nachts in een telefoonwinkel :D
Inderdaad Celf, ha ha...doe er nog wat Red Bull bij voor de zoetekauwen....:D
Wat en zotte actie.

jeekes 21-02-08 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 68849)
@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd? :confused:
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...

Ik post idd nogal veel, maar probeer toch nooit iets onzinnigs te zeggen
ik weet wel dat dat af en toe gebeurt maja....
voor de rest geef ik nooit schadelijke info en zet er steeds bij dat ik VAN MENING BEN dat dit of dat gaat werken.
Als je tijd heb, moet je mn posts maar eens doorpluizen :D
maar ik ben dus GEEN grote iPhone kenner
;)


p.s. er staat toch vanboven bij dat ik geen iPhone heb ;)

Cancunlover 21-02-08 17:47

Ik weet het wel Jeekes, maar ik heb ook al verschillende personen gezien die over hun iPhone praten die ze enkele weken geleden uit de US gekregen hebben, terwijl er bij hun ook nog "Ik heb nog geen iPhone" staat. Dus was ik bij jou ook niet zeker. Maar goed, bij deze zal ik mijn post terugnemen hoor... ;) Want alle (toekomstige) iPhone-bezitters zijn ergens toch hetzelfde... lol

jeekes 21-02-08 17:49

ik kan de verwarring begrijpen hoor....
ik ben ook de enige zonder iPhone met zo'n aantal posts ;)
(op dit moment dan)
maar laten we maar terug ontopic gaan :D

marcoryn 22-02-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas (Bericht 67185)
Ach, zolang KPN/Telfort er niet mee komt is het gewoon een no-go of T-Mobile wordt of ze moeten hun telefoonbereik verbeteren. Maar ja, gezien mijn ervaringen met die rakkers de laatste twee jaar acht ik de kans klein.

Jouw ervaring delen een hoop mensen
niet. Ik vind t-mob een zeer goed bereik hebben
voor een goeie prijs met een goeie helpdesk. Heb
2de abbo van vodafone icm iphone maar bereik is slechter
en klantenservice is echt waardeloos.

Iedereen heeft dus weer andere ervaringen
met een provider. Ik gun het t-mob wel!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.