//

iPhone, T-Mobile

iPhone, T-Mobile discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) De zoveelste.. wie krijgt de Iphone in NL topic. Maar dit keer met wat meer potentie! Mijn broer werkt in de Orange Shop, maar ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-08, 12:51
Tyard Tyard is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Eibergen
Berichten: 37
Standaard iPhone, T-Mobile

De zoveelste.. wie krijgt de Iphone in NL topic.

Maar dit keer met wat meer potentie!

Mijn broer werkt in de Orange Shop, maar ze zijn afgelopen week over gegaan naar T-Mobile shop (Overname.. etcetc..)

En ze kregen al interne mail dat T-Mobile de iPhone gaan verkopen.. 4de kwartaal van 2008.

Ik zou kijken of ik de officiele mail kan krijgen maar denk het niet. Er stond in ieder geval in dat T-Mobile de iPhone ging verkopen in het 4de kwartaal van 2008. Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.

Laatst gewijzigd door Tyard; 18-02-08 om 12:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 14:38
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyard Bekijk bericht
De zoveelste.. wie krijgt de Iphone in NL topic.

Maar dit keer met wat meer potentie!

Mijn broer werkt in de Orange Shop, maar ze zijn afgelopen week over gegaan naar T-Mobile shop (Overname.. etcetc..)

En ze kregen al interne mail dat T-Mobile de iPhone gaan verkopen.. 4de kwartaal van 2008.

Ik zou kijken of ik de officiele mail kan krijgen maar denk het niet. Er stond in ieder geval in dat T-Mobile de iPhone ging verkopen in het 4de kwartaal van 2008. Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.

Idd weer een topic van iemand in de telecom die het "zeker" weet....

Eerst een screenie van die mail zien, dan discussïeren we we verder.
  #3  
Oud 18-02-08, 18:02
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

kan het uiteindelijk iemand nog schelen?
we zijn er ondertussen toch bijna zeker van dat hij dit jaar komt....
voor de rest wacht ik wel op een officieel bericht van apple
  #4  
Oud 18-02-08, 18:06
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #5  
Oud 18-02-08, 18:28
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyard Bekijk bericht
Ook gingen ze net als alle andere telefoon winkels die iPhone toen gingen verkopen 's nachts open.
...met hopelijk veel spelletjes en sterke koffie voor het personeel, om de tijd kapot te slaan zo in je eentje...'s nachts in een telefoonwinkel

Op zich goed om te horen maar ik denk dat iedereen die 't toestel ECHT graag wil hebben er al lang een heeft...zeker als het nog meer dan een half jaar duurt voor ie hier is.
  #6  
Oud 18-02-08, 19:01
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

dat denk ik niet
neem mijzelf nu
ik ben zo een type dat nogal snel door iets "bezeten" is maar toch heel voorzichtig
ik ga er zeker nog een kopen maar er zijn gewoon nog een paar dingen die me zorgen baren als je hem hackt
de garantie, bijvoorbeeld
ondertussen toch al een half jaar dat ik dat ding wil hebben, en met elke update meer en meer
  #7  
Oud 18-02-08, 19:43
thomas thomas is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 32
Standaard

Ach, zolang KPN/Telfort er niet mee komt is het gewoon een no-go of T-Mobile wordt of ze moeten hun telefoonbereik verbeteren. Maar ja, gezien mijn ervaringen met die rakkers de laatste twee jaar acht ik de kans klein.
  #8  
Oud 18-02-08, 20:04
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

maakt mij geenn z*k uit wie hem krijgt.
Het wordt toch te duur. Ik heb de mijne voor US$399 = ongeveer €300,- zonder abbo.
Wie hem ook krijgt; voor dat geld gaat hij toch niet over de toonbank.....
  #9  
Oud 18-02-08, 20:22
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
maakt mij geenn z*k uit wie hem krijgt.
Het wordt toch te duur. Ik heb de mijne voor US$399 = ongeveer €300,- zonder abbo.
Wie hem ook krijgt; voor dat geld gaat hij toch niet over de toonbank.....
Jah, altijd als ik zeg hoe duur ie was zeggen ze 'ZO GOEDKOOP!?'
en tja, binnen een paar maanden zie ik steeds meer mensen met zo'n ding :s
Mn trainer, vrienden, kennissen.. tja wordt minder 'speciaal'
  #10  
Oud 19-02-08, 08:30
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
dat denk ik niet
neem mijzelf nu
ik ben zo een type dat nogal snel door iets "bezeten" is maar toch heel voorzichtig
ik ga er zeker nog een kopen maar er zijn gewoon nog een paar dingen die me zorgen baren als je hem hackt
de garantie, bijvoorbeeld
ondertussen toch al een half jaar dat ik dat ding wil hebben, en met elke update meer en meer
het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?
  #11  
Oud 19-02-08, 11:29
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.

Precies ik heb eigenlijk gewacht totdat tie hier komt maar nu ik de abonnements prijzen vanuit Duitsland en Frankrijk zie vrees ik dat dat hier in NL ook gaat gebeuren. Voor die prijs mogen ze em lekker op een plekje stoppen waar geen licht meer bijkomt. Ik koop er wel 1 uit UK of US.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TokTok1908 Bekijk bericht
het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?

Ik neem aan dat ze kunnen zien dat dit geen "Officiële" nederlandse iPhone is tegen die tijd.
  #12  
Oud 19-02-08, 15:23
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Jongens, dit is zó oncontroleerbaar. Lees alle berichten eens door op het geruchtenforum en je komt tot de conclusie dat als je alles zou geloven de iPhone bij Vodafone, KPN en T-Mobile tegelijk uitkomt en zowel in maart als in december?

Bovendien: ik geloof niet dat T-Mobile medewerkers het eerder te weten komen dan de pers. Om de simpele reden dat (met alle respect) iedereen bij T-Mobile kan werken...
  #13  
Oud 19-02-08, 18:23
laurensxeon laurensxeon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Mij kan het niets schelen, ik heb zelf T-mobile maar al zou hij met T-mobile uit komen dan maakt het me nog niets uit. Abonnementsprijzen van 40 a 50 euro per maand PLUS de aanschaf van een telefoon van 400 euro vind ik toch veel te gek. Ik heb nu voor 360 euro een iPhone en betaal per maand 20 euro voor 300 belminuten, 100 SMSjes en onbeperkt Internet. Denk niet dat welke mobiele provider daar straks met de officiele NL iPhone tegenop kan.
Zo is dat, misschien word een "nieuwe" iphone pas interesant als het dan ook werkelijk de 2e gen iphone is.

ben blij dat ik hem uit the us heb en niet hoef te wachten tot q4 2008
  #14  
Oud 19-02-08, 18:46
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TokTok1908 Bekijk bericht
het is toch dat zolang je hardware-matig niets veranderd dat de garantie gewoon door apple gegeven moet worden, zelfs als je hem hier indiend?
daar is geen zekerheid over. Ik wacht dus tot ik zekerheid heb
ik ben nogal voorzichtig met mijn geld als het gaat om grote uitgaven
tja student he
  #15  
Oud 21-02-08, 10:58
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd?
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...
  #16  
Oud 21-02-08, 12:16
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd?
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...
Wat maakt dat nou uit?! Ik kan Jeekes niet betrappen op onzin bij dit topic. Hij is gewoon enthousiast, net als iedereen hier. Onze Stiruam had meer dan 600 berichten op zijn naam staan voordat hij zijn iPhone had. Zolang er geen onzin wordt uitgekraamd: leave it be...


Citaat:
...met hopelijk veel spelletjes en sterke koffie voor het personeel, om de tijd kapot te slaan zo in je eentje...'s nachts in een telefoonwinkel
Inderdaad Celf, ha ha...doe er nog wat Red Bull bij voor de zoetekauwen....
Wat en zotte actie.
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #17  
Oud 21-02-08, 16:32
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
@Jeekes:
Ik heb jou al vaak gezien op dit forum en dacht dat je een grote iPhone kenner was, gezien jouw aantal posts. Maar nou is mijn vermoeden bevestigd: jij hebt nog steeds geen iPhone, maar hebt al wel +300 posts op je naam staan over iets wat je zelf (misschien) nog niet in je handen gehad hebt. Is dit niet een heel klein beetje vreemd?
P.S. Sorry voor de offtopic reactie Modjes...
Ik post idd nogal veel, maar probeer toch nooit iets onzinnigs te zeggen
ik weet wel dat dat af en toe gebeurt maja....
voor de rest geef ik nooit schadelijke info en zet er steeds bij dat ik VAN MENING BEN dat dit of dat gaat werken.
Als je tijd heb, moet je mn posts maar eens doorpluizen
maar ik ben dus GEEN grote iPhone kenner



p.s. er staat toch vanboven bij dat ik geen iPhone heb
  #18  
Oud 21-02-08, 16:47
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik weet het wel Jeekes, maar ik heb ook al verschillende personen gezien die over hun iPhone praten die ze enkele weken geleden uit de US gekregen hebben, terwijl er bij hun ook nog "Ik heb nog geen iPhone" staat. Dus was ik bij jou ook niet zeker. Maar goed, bij deze zal ik mijn post terugnemen hoor... Want alle (toekomstige) iPhone-bezitters zijn ergens toch hetzelfde... lol
  #19  
Oud 21-02-08, 16:49
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

ik kan de verwarring begrijpen hoor....
ik ben ook de enige zonder iPhone met zo'n aantal posts
(op dit moment dan)
maar laten we maar terug ontopic gaan
  #20  
Oud 22-02-08, 13:40
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas Bekijk bericht
Ach, zolang KPN/Telfort er niet mee komt is het gewoon een no-go of T-Mobile wordt of ze moeten hun telefoonbereik verbeteren. Maar ja, gezien mijn ervaringen met die rakkers de laatste twee jaar acht ik de kans klein.
Jouw ervaring delen een hoop mensen
niet. Ik vind t-mob een zeer goed bereik hebben
voor een goeie prijs met een goeie helpdesk. Heb
2de abbo van vodafone icm iphone maar bereik is slechter
en klantenservice is echt waardeloos.

Iedereen heeft dus weer andere ervaringen
met een provider. Ik gun het t-mob wel!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Relax of T-Mobile iPhone? JanG Odido (T-Mobile) 4 24-09-10 08:02
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? JakeGlass Odido (T-Mobile) 3 15-03-10 16:37
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.