//

Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten

Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) (sorry, zie net dat ik dit in het verkeerde forum heb gezet, het gaat nml over modding , ik heb hem hierheen verplaatst: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...html#post67841 Kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-08, 19:05
Zjaaspoer Zjaaspoer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 3
Standaard Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten

(sorry, zie net dat ik dit in het verkeerde forum heb gezet, het gaat nml over modding , ik heb hem hierheen verplaatst: https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post67841 Kan deze dicht?)

Hoi!

Ik ben sinds enkele weken trotse eigenaar van een iPhone 1.1.2 OTB welke ik middels deze site helemaal heb geunlocked e.d. Ten eerste, wat een geweldige site is dit, de Wiki maakt het kraken echt een peuleschil! Tot nu toe werkte mijn iPhone echt geweldig, alleen opeens begon hij vast te lopen (gewoon scherm op freeze). Het leek wellicht te komen na het installeren van iAno (welke ik dus meteen weer heb weggehaald). Dit leek de oplossing maar sinds een dag loop hij nu om de haverklap vast. Kortom, ik heb hem gemold

Ik sync alles met outlook dus hem helemaal resetten is voor mij geen probleem. Dit zodat ik gewoon een soort van 'fresh install' heb, weer even syncen en hopla, ik blij! (ik hoef buiten het standaardpakket niks op mijn iPhone).

De vraag is dit: Ik heb nu een iPhone 1.1.2 OTB geactiveerd een gekraakt (dit laatste middels de heilige graal methode). Wat is jullie advies om op de meest simpele wijze mijn telefoon te 'resetten'. Er is hier namelijk voor ELK mogelijke situatie wel een tutorial te vinden (wat echt te gek is!) maar voor mij er dus zorgt dat ik niet weet wat ik het best kan doen.

Hem in herstel modus zetten, via iTunes f/w 1.1.2 er opnieuw opzetten en via de laatste methode kraken (kan nu geloof ik met 1 click?) of zeg ik nu iets heel doms

Alvast heel erg bedankt voor jullie input!

Laatst gewijzigd door Zjaaspoer; 19-02-08 om 19:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-08, 21:55
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Niet dubbelposten!!!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Meest Epische Manier om een iPad te Jailbreaken[FW 3.2] MrGumshot Chat en geruchten 9 17-08-10 00:55
iPhone: iphone resetten jvp Jailbreak 12 19-09-08 13:47
Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten Zjaaspoer Unlock [archief] 3 20-02-08 10:20
otb 1.1.2 jailbraiken en unlocken, de beste manier??? cederique Archief 38 10-02-08 18:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.