iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Aankoop ervaring States (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/782-aankoop-ervaring-states.html)

dree 10-10-07 21:06

Aankoop ervaring States
 
1 Bijlage(n)
Vandaag een iPhone aangeschaft in Atlanta. De apple store is zeer oplettend voor Europeanen die even de winkel inlopen. Het aanschaffen van een Iphone viel niet meer, verschillende controle vragen worden op je afgevuurt. Toch maar naar een AT&T winkel geggaan. Ook dat is het lastig als je geen AT&T abonnement hebt. Gevraagd wordt om je AT&T telefoonnummer, indien je deze niet hebt (wie wel) gaat men er vanuit dat je thuis je abonnement activeert. Dus wordt gevraagd om social security nummer voor credit check. Uiteraard kunnen ze deze niet opvragen, dan wordt gevraagd om een deposit van 500 dollar. Uiteindelijk gelukt door een *** verhaal op te houden, pfffff.
Het is niet zo dat je even een oude versie kan uitzoeken, vragen naar de oude firmware roept gelijk vragen op en wordt je niet niet de zaak uitgezet. Nu afwachten op de unlock mogelijkheid. Voorlopig staat die mooi op het nachtkastje.

Jappe 10-10-07 21:44

Zijn er ook mensen met ervaringen uit New York, Apple store of AT&T store?

Wat voor vragen zou je moeten beantwoorden? Of wat soort smoesje moet je vertellen?

Lucas 10-10-07 22:46

Ze maken het wel lastig! Het beste wat je kan doen is hem bestellen via de online store.

Jappe 10-10-07 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas (Bericht 5978)
Ze maken het wel lastig! Het beste wat je kan doen is hem bestellen via de online store.


Hm dat geldt alleen als je voor langere tijd op een vast adres zit.

Ik zit maar een paar dagen in een hotel en dan wordt het lastig.

dree 11-10-07 16:23

Ik heb gisteren de Iphone gehaald zoals in deze post te lezen is in Atlanta VS bij een AT&T shop. Heb een verhaal opgehouden dat we een kantoor gaan openen in Atlanta. We bezig zijn om ons in te schrijven blablablabla. Zodra papieren rond zijn een AT&T abonnement wordt afgeloten. Bingo! De volgende stap was vandaag de douane op Schiphol. Heb me gewoon gemeld, de douane stond vreemd te kijken omdat bijna niemand iets heeft aan te geven. Dus papieren werden gepakt en werd gevraagd om wat voor product het ging en waar gekocht. Vertelde dat ik een telefoon had gekocht van 280 euro......... in Londen. " Maar meneer, Engeland zit ook in de EU hoor dus u kunt gewoon doorlopen". Tja stom van me he?

Zit net te lezen over de ontwikkelingen betreft versie 1.1.1 .......... en de zon schijnt ook nog eens. Its a perfect day!

Dus zit je in de States, kopen die handel!

Yaya 11-10-07 17:31

Ha ha!! Dree heeft echt lef !!!:D

Maurice 11-10-07 20:06

Hahaha, dat is wel een hele goeie dree, klasse :D

Peter 11-10-07 21:20

gelukkig dat Ellen van fromus2eu het voor mij gedaan heeft, al hoor ik dat ze er nu ook niet meer zo makkelijk aan geraakt.

dree 11-10-07 21:28

Tja, een beetje lef heb ik wel. Alleen de iPhone nog werkend krijgen .....................en om eerlijk te zijn snap ik er helemaal niets van. Of eigenlijk geen lef om aan de slag te gaan, wacht nog wel even totdat iemand hem voor een kratje bier onder handen neemt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.