Nieuw icon in StatusBar discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik heb in de status bar een apart icoontje namelijk een telefoon hoorn met 7 kleine puntjes Weet iemand toevallig wat het inhoudt?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuw icon in StatusBar
Beste mensen
ik heb in de status bar een apart icoontje namelijk een telefoon hoorn met 7 kleine puntjes Weet iemand toevallig wat het inhoudt?? mvg Duy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij dat je 7 gemiste oproepen hebt kan je anders eve een foto van maken want het kan van alles zijn :S
|
|||
|
|||
Nee dat is het Cker niet
heeft met iets anders te maken het is TTY heet het icon maar jah ik weet niet waarvoor het dient |
|
||||
|
||||
Je kan TTY zelf uitzetten, in je Phone-settings, maar dat wist je waarschijnlijk al. TTY staat voor TeleTYpewriter, het is voor doven en slechthorenden. Vraag me niet precies hoe het werkt, maar klik hier voor meer info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Statusbar vastgelopen | JailbreakerPro | Archief | 5 | 23-05-11 00:07 |
Dropdown via statusbar? | Leonk | iPhone algemeen | 3 | 14-03-11 15:15 |
nieuw icoon in de statusbar? | laurensnr1 | Archief | 1 | 01-02-11 14:16 |
Circel in de statusbar | Econz | iPhone algemeen | 4 | 19-04-10 12:50 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
|
|