//

Apple Nederland spreekt over iPhone

Apple Nederland spreekt over iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple verlaagt prijs iPod en introduceert goedkoop 2-GB model Datum nieuwsfeit: 19-02-2008 Bron : Apple Benelux Printversie Zoek soortgelijke berichten Scroll de pagina (druk op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-08, 18:13
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard Apple Nederland spreekt over iPhone

Apple verlaagt prijs iPod en introduceert goedkoop 2-GB model

Datum nieuwsfeit: 19-02-2008Bron: Apple BeneluxPrintversieZoek soortgelijke berichten
Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Apple Benelux
iPod shuffle nu slechts Euro 45
Nieuw 2-GB model voor slechts Euro 65

Bunnik, 19 februari 2008 -- Apple kondigt vandaag aan dat het de prijs van iPod shuffle, 's werelds draagbaarste muziekspeler, heeft verlaagd tot slechts Euro 45. Bovendien kondigt het bedrijf een nieuw 2-GB model aan voor slechts Euro 65. iPod shuffle is slechts 8,2 kubieke centimeter groot, weegt nog geen 15 gram en heeft een aluminium behuizing met een geïntegreerde clip. Deze populaire muziekspeler is verkrijgbaar in vijf kleuren: zilver, blauw, groen, paars en (PRODUCT) RED special edition.

"Met een prijs van slechts Euro 45 is iPod shuffle de meest betaalbare iPod ooit", aldus Greg Joswiak, vice president Worldwide iPod Product Marketing van Apple. "En dankzij het nieuwe 2-GB model kunnen muziekliefhebbers op de ongelooflijk kleine iPod shuffle nu nog meer nummers zetten."

De iPod is met meer dan 140 miljoen verkochte exemplaren 's werelds populairste serie digitale-muziekspelers. De iPod-serie bestaat uit iPod shuffle, 's werelds draagbaarste muziekspeler, iPod classic, waarop tot 40.000 nummers* passen, de schitterende iPod nano met videoweergave en de baanbrekende iPod touch met zijn revolutionaire Multi-Touch-gebruikersinterface. Bezitters van een iPod kunnen kiezen uit een enorme hoeveelheid accessoires: meer dan 4000 producten die speciaal voor de iPod zijn gemaakt, waaronder hoesjes, fitnessaccessoires, luidsprekers en iPod-aansluitingen (de laatste zijn in meer dan 75% van alle Amerikaanse auto's te vinden).

Prijzen en verkrijgbaarheid
De nieuwe iPod shuffle van 1 GB is per direct verkrijgbaar via de Apple Store (Apple Store - Nederland - Welcome to Apple Store) en bij erkende Apple resellers voor een adviesprijs van Euro 45. De iPod shuffle van 2 GB is later deze maand verkrijgbaar via de Apple Store (Apple Store - Nederland - Welcome to Apple Store) en bij erkende Apple resellers voor een adviesprijs van Euro 65. Voor gebruik van iPod shuffle is het volgende vereist: een Mac met een USB 2.0-poort, Mac OS X versie 10.4.8 of hoger en iTunes 7.4, of een Windows-pc met een USB 2.0-poort en Windows Vista of Windows XP Home of Professional (Service Pack 2) of hoger en iTunes 7.4 of hoger.

* De muziekcapaciteit is gebaseerd op vier minuten per nummer en 128-Kbps AAC-codering.

Apple gaf in de jaren '70 het startschot voor de personalcomputerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Tegenwoordig loopt Apple op innovatiegebied nog steeds voorop met zijn bekroonde computers, het besturingssysteem OS X, het iLife-programmapakket en de professionele programma's. Apple speelt bovendien een toonaangevende rol in de digitalemuziekrevolutie dankzij zijn draagbare iPod-muziek- en -videospelers, en de internetwinkel iTunes Store. Daarnaast heeft Apple de mobieletelefoonmarkt betreden met de iPhone.


Voor de mensen die hier iets achter willen zoeken, ga je gang Maar even zonder dollen: dit persbericht is via Nieuwsbank voorpagina geplaatst door Apple Nederland zelf. Het lijkt mij dat Apple Nederland niet over producten gaat praten die niet (of niet zeer snel) worden geintroduceerd. Ik blijf nieuwsbank in ieder geval in de gaten houden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-08, 18:18
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Dus...? Das gewoon een wat info over Apple... Nee ik denk niet dat ze hier iets mee bedoelen hoor

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 20-02-08, 18:59
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Dus...? Das gewoon een wat info over Apple... Nee ik denk niet dat ze hier iets mee bedoelen hoor

Greetz, Stiruam
dit lijkt mij een goede conclusie, ik 2nd hem
  #4  
Oud 20-02-08, 19:07
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

3d...
het gaat hier helemaal niet om de iPhone
  #5  
Oud 20-02-08, 19:08
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Heb jij het bericht zelf wel even doorgelezen? Dit heeft duidelijk niks met de iPhone te maken en een aankondiging is geen gerucht

Bedankt voor je input maar deze op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? iPhoneRobin iPhone accessoires en onderdelen 4 02-07-08 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.