//

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, ik ga binnenkort een iPhone aanschaffen en wil er graag zo snel mogelijk mee aan de slag. Om deze reden heb ik al vele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-08, 23:41
McHenk McHenk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 21
Red face Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies.

Ok, ik ga binnenkort een iPhone aanschaffen en wil er graag zo snel mogelijk mee aan de slag. Om deze reden heb ik al vele uren doorgebracht met het doorspitten van deze site. Alleen zie ik nu door de bomen het bos niet meer. Als ik naar antwoorden zoek op mijn vragen kom ik alleen verhalen tegen die nog meer vragen oproepen. Ik beschouw mijzelf nog steeds als een iPhone newbie en ik zou erg graag stap voor stap instructies willen hebben voor het unlocken/jailbreaken/activeren/vernederlandsen van een iPhone.

Ik weet dat deze informatie allemaal is te vinden op deze site, maar het is zo vermoeiend om alles door te zoeken. Ik begrijp ook dat je meer leert als je het zelf op zoekt, en ik begrijp ook best dat de experts genoeg hebben van newbies die dit soort vragen stellen.

Alsnog zou ik het HEEL fijn vinden als iemand mij stap voor stap kon vertellen wat ik moet doen, of mij kan wijzen op een site waar het stap voor stap wordt uitgelegd.

Het is dus de bedoeling dat ik met deze instructies van een verse 1.1.3 16GB iPhone eindig in een volledig geunlockte, gejailbreakte en nederlandse iPhone waar ik ook zonder problemen nog extra applications op kan installeren. Andere handige dingen zijn natuurlijk ook welkom.

Ik gebruik Leopard, dus die windows tutorial in de wiki is niet bruikbaar voor mij.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-08, 23:56
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Je geeft het zelf al aan dat dit soort informatie te vinden is op het forum dus eigenlijk hoef ik je niet meer uit te leggen waarom ik je topic ga sluiten.

Dit forum is niet bedoeld voor luie mensen die even snel wat willen weten en zoals je zelf schrijft leer je nog eens wat door zelf te zoeken dus succes.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie helpt mij stap voor stap fleurbelt Jailbreak 2 28-11-10 22:24
iPhone 4: Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB shivers Unlock 5 07-10-10 17:25
Stap voor stap film op iPad.. pat39 iPad algemeen 10 12-09-10 17:17
Stap voor stap van 1.1.1 naar 1.1.3 MartR80 Archief 2 03-02-08 15:02
Unlock stap voor stap? MarkBender Archief 2 25-11-07 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.