//

wanneer beste aankooptijd?

wanneer beste aankooptijd? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allen, zijn we weer. met een teleurstelling rijker dat ik minimaal nog een maand moet wachten op m'n iphone, kwam ik tot mijn vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-08, 08:12
digiboudy71 digiboudy71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: thuis
Berichten: 40
Question wanneer beste aankooptijd?

hoi allen,
zijn we weer.
met een teleurstelling rijker dat ik minimaal nog een maand moet wachten op m'n iphone, kwam ik tot mijn vraag wanneer de beste tijd moge zijn om een iphone te kopen.

concreet, tot wanneer kunnen we onze geimporteerde OTB iphone software matig aanpassen tot geheel gebruik?

als ik bijv. een 1.1.2 heb, kan of moet ik deze dan altijd opgraden tot de laatste firmware en bootloader en band?
of kan ik tevreden zijn met de versies die ik dan beschik, met de "beperking" die ik dan sofwarematig heb en gewoon blijven gebruiken?

volgens mij was voor mij dit nu de meest gunstige tijd om m. aan te schaffen. 1.1.3 met 4.6 bl. en Zibri lag al klaar..

nu komt men binnen enkele weken natuurlijk met de 1.1.4 of zelfs de 2.0 uit en de vraag is maar of we deze kunnen hacken...

ik hoor graag uwe reacties...

groetjes Boudewijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-08, 08:17
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Op dit moment liggen de winkels vol met 1.1.3 otb's. Als 26 februari iets bekend wordt van de 1.1.4 of bijvoorbeeld 2.0 dan moet deze nog in productie genomen worden. Dan nog verspreid en dan moeten in de winkels eerst de 1.1.3 otb's verkocht worden. Reken maar dat je dus na 26 februari nog wel een maand of 2 hebt om een 1.1.3 te kopen. En mocht 1.1.4. komen dan geloof ik heilig dat er weer een zibrie of een Geohost opstaat die het mogelijk maken om de firmware te unlocken.
  #3  
Oud 21-02-08, 08:21
digiboudy71 digiboudy71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: thuis
Berichten: 40
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Op dit moment liggen de winkels vol met 1.1.3 otb's. Als 26 februari iets bekend wordt van de 1.1.4 of bijvoorbeeld 2.0 dan moet deze nog in productie genomen worden. Dan nog verspreid en dan moeten in de winkels eerst de 1.1.3 otb's verkocht worden. Reken maar dat je dus na 26 februari nog wel een maand of 2 hebt om een 1.1.3 te kopen. En mocht 1.1.4. komen dan geloof ik heilig dat er weer een zibrie of een Geohost opstaat die het mogelijk maken om de firmware te unlocken.
DANK JE hartelijk voor je geruststelling.
ik moet zeggen dat ik erg erg teleurgesteld was toen ik hoorde dat mijn vriendin vandaag NIET naar de states ging voor mijn iphone te kopen.
ik zag de bui al hangen...
anderzijds is het natuurlijk zo dat nieuwe firmware nieuwe leuke dingen met zich mee brengt he? gniffel...
met name de gps functie.. mogelijk uitbreiding van bluetooth apparaten...
noem maar op..

anderzijds hoop ik dat apple het niet in de kop krijgt geen losse telefoons meer te verkopen aan buitenlanders... brrr....

thx...

sniff...
  #4  
Oud 21-02-08, 08:22
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Beste tijd is wanneer je het geld hebt liggen. Dat gewacht over al op. Dat schiet toch geen juu op.
Wil je iets en heb je geld: kopen die zooi.

Ik hoor nu al sinds de iphone uit zijn, je kunt beter wachten op... op... dit.. en... dat... man oh man.. koop het ding, en geniet! Dat ingewikkelde gedoe allemaal
  #5  
Oud 21-02-08, 08:25
digiboudy71 digiboudy71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: thuis
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Beste tijd is wanneer je het geld hebt liggen. Dat gewacht over al op. Dat schiet toch geen juu op.
Wil je iets en heb je geld: kopen die zooi.

Ik hoor nu al sinds de iphone uit zijn, je kunt beter wachten op... op... dit.. en... dat... man oh man.. koop het ding, en geniet! Dat ingewikkelde gedoe allemaal
ben ik wel met je eens..
met pc. hetzelfde.. je kunt wel blijven wachten... de technologie doet dat heus niet...
maar...

mediamarkt ligt wat dichterbij als de applestore in New York..
das het probleem..

geld niet zo... (voor iphone dan he? hihi)

  #6  
Oud 21-02-08, 09:34
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Antwoorden op dit soort vragen zijn allemaal wel in het forum te vinden en of iets het beste is voor jou, bepaal je nog steeds zelf...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer MMS calleke iPhone algemeen 0 26-06-09 18:58
Wanneer besteld, wanneer binnen juriaan22 Koopinformatie Nederland 410 27-05-08 08:10
Wanneer binnen! Tim070 Koopinformatie Nederland 2 20-03-08 21:28
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS forum.bericht Wi-Fi 2 18-02-08 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.