iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Gewetenskwestie iPad (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/79245-gewetenskwestie-ipad.html)

Marcianow 04-12-10 15:41

Gewetenskwestie iPad
 
Dag :) Ik heb een iPad gewonnen!

Ik wou al een hele tijd een iPad (Natuurlijk gewoon een mooi hebbeding) maar ook voor presentaties en dergelijke, is het veel leuker dat ding mee te nemen dan bijv mijn Macbook. Nu waar ik mee in de knoop zit:

De reden waarom ik er nog geen 1 gehaald had, is dat ik wacht tot januari tot de vermoedelijke volgende komt. Nu kan ik de gewonnen iPad denk ik voor een geschatte 450 euro kwijt, aangezien dat dan een 45 euro korting is. Terwijl hij nog compleet in doos (met het plastic eromheen) en dergelijke zit..

Maar, kan ik dat wel maken? Ik heb het gewonnen via een website (ga het hier niet noemen, dan klink ik alsof ik een of andere spam wil opzetten) en die mensen kennen mij verder natuurlijk ook niet, maar toch blijf ik het dan 'ondankbaar' vinden..

What would you do? Verkopen en wachten tot januari, zodat je de nieuwe kan kopen? Of gewoon van deze genieten?

(Ik verwacht dat er namelijk een price drop komt voor deze 'generatie' iPads als de nieuwe komt, zodat die op een 495 kan komen, of net iets erboven, om z'n positie te behouden. But I could be really wrong ofcourse x) )

Danku!

Tjedemich 04-12-10 16:19

Gewoon verkopen, lijkt me niet raar. Voor de koper ook leuk dat hij/zij korting krijgt.

markjan 04-12-10 16:38

ik zou hem lekker gebruiken en kan je als je de nieuwe wil alsnog deze verkopen. je kan altijd wel wachten maarja er is elk jaar wel een nieuwe. apple producten zijn trouwens goed waarde vast. lekker gebruiken dus! (ik heb er zelf ook 1 en het is echt een leuk hebbe-ding)

Marcianow 04-12-10 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markjan (Bericht 610502)
ik zou hem lekker gebruiken en kan je als je de nieuwe wil alsnog deze verkopen. je kan altijd wel wachten maarja er is elk jaar wel een nieuwe. apple producten zijn trouwens goed waarde vast. lekker gebruiken dus! (ik heb er zelf ook 1 en het is echt een leuk hebbe-ding)


Ik snap dat de waarde behouden, Maar zodra er een nieuwe versie komt zal de prijs toch wel omlaag gaan vrees ik, en dan zit er een verschil in van misschien wel een 100? euro met als ik het nu verkoop of over een maand.

Heb hem voor de gein alvast online gezet en mezelf een ultimatum gesteld; als er binnen een week 450 op geboden wordt is hij verkocht, anders ga ik hem zelf gebruiken.

Tevens is er al 400 geboden, driemaal zelfs :)

simlockvrij 03-01-11 22:03

gewoon gebruiken en zodra de officiele release datum bekend is op marktplaats zetten, dan heb jij een tijd lol gehad en dr zijn genoeg mensen die niet bijhouden wanneer de volgende uitkomt.

Jos3GS 08-01-11 23:52

Heeft allebei zijn voor- en nadelen.

Wij hebben thuis ook een iPad, die dingen werken echt heel erg fijn.

Als je het geduld hebt, zou ik hem verkopen en het geld apart zetten. Je had pre-iPad ook geen iPad nodig, dus nu kan je vast ook nog wel even zonder ;)

King1987 29-03-11 21:07

En deze kan op slot, is al een poosje geleden.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.