Iphone nu kopen in Apple store US discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, mijn moeder is ZOJUIST vertrokken naar de USA, de huidige Iphones die daar in de rekken liggen, hebben die de juiste fw om nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste,
mijn moeder is ZOJUIST vertrokken naar de USA, de huidige Iphones die daar in de rekken liggen, hebben die de juiste fw om nog software matig te kunnen downgraden ? Alvast bedankt, Pj (Zijn er mss ook andere (niet apple) koopjes die jullie mij kunnen aanraden uit de US ? Alvast bedankt) btw ik ben van Leuven, als iemand anders in de buurt ook iets nodig heeft ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey hey,
In de Apple winkels liggen naar mijn wetens alleen maar iphones die te unlocken zijn. We zijn voorlopig af van het zoeken naar de juiste productie week en dergelijke. 8GB en 16GB zijn makkelijk te unlocken met Ziphone. Zoek daar maar eens op hier op het forum |
|
|||
|
|||
![]() Klopt dit ?
|
|
||||
|
||||
![]() Gebruik eens de zoekfunctie. Er valt hierover meer dan genoeg te vinden.
Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen in America Apple Store! | LabTeov | Koopinformatie USA | 4 | 04-09-10 01:53 |
Vragen over Iphone kopen in Engeland (Apple Store) | KoenBressers | Archief | 3 | 06-06-08 21:48 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 04-03-08 23:18 |
Iphone kopen vanuit BE via apple store en US Adres | djkrikke | Archief | 5 | 23-02-08 00:23 |
|
|