//

iPhone kopen in US of London.

iPhone kopen in US of London. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van mij gaat zaterdag naar New York, dus ik moet eigenlijk zo snel mogelijk antwoord hebben. begin niet met gebruik de zoekfunctie oid, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-08, 16:18
criistal criistal is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone kopen in US of London.

Een kennis van mij gaat zaterdag naar New York, dus ik moet eigenlijk zo snel mogelijk antwoord hebben.
begin niet met gebruik de zoekfunctie oid, dat heb ik al gedaan. Overal wordt steeds gezegd gebruik de zoekfunctie en daardoor heb ik nog steeds geen antwoorden, of de posts zijn van een halfjaar geleden.

Mijn vragen dus.
1) Kan je zowel in de Apple store als in de AT&T store een iphone kopen ZONDER abbo. Dus dat het echt helemaal niks uitmaakt. Maar ik dacht miss dat je bij AT&T meteen een contract moest tekenen, of je moest bewijzen dat je in de VS woont en bij de apple store dat je dan via itunes een abbo kiest.
2) Hoeveel iphone's krijg je nou mee?
3) Kan je contant betalen of echt ALLEEN met creditcard?
4) Als je je iphone uit de doos haalt, in je handtas doet. Doos enzo in de VS al weggooit. Alleen een iphone + oplader enzo, is de kans dan groot dat je gepakt wordt? In NL gaat je handtas niet meer door een scan toch(?) alleen in VS. Hier heb je alleen kans dat je eruit wordt gepakt en dat alles dan open wordt gemaakt? dacht ik. Iemand die het weet?

London:
Ik ga zelf binnekort naar London, maar daar is hij iets duurder. 360 euro. Ik las op t forum dat je nu geen iphones meer meekrijgt alleen als je METEEN een abbo afsluit. Klopt dit?

Heel erg bedankt voor de mensen die hier antwoord op kunnen geven.
En mods: ik heb echt gezocht maar hier geen antwoorden op kunnen vinden, of het was heel lang geleden dus niet meer up-to-date.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-08, 20:48
saewer saewer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Nou je antwoord op je vragen

1) Ik zou bij een Apple store kopen, ze doen daar namelijk minder moeilijk
2) Uit me hoofd 1, maar je kan natuurlijk ook naar 1 winkel gaan 1 iPhone kopen en dan weer naar een andere Apple winkel gaan en weer 1 iPhone kopen (of op een later tijdstip naar de zelfde winkel gaan)
3) Alleen met cc
4) Als ik jouw was zou ik je iPhone gewoon aangeven, kost je haast niks en als je gepakt wordt (want je iPhone is namelijk nog niet geactiveerd, dus dokken zegt meneer de Douane dan) ben je bijna 4 keer zoveel kwijt

London:
Het zelfde verhaal als bij vraag 1, Apple store doen ze minder moeilijk, daar moet je hem mee kunnen krijgen.

Ik hoop je hierbij geholpen te hebben (P.S. bekijk je PM)
  #3  
Oud 24-02-08, 20:52
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

En hoe weet saewer al deze vragen te beantwoorden ? Dat komt omdat hij / zij de zoekfunctie gebruikt heeft of paar threads in het forum doorgelezen heeft. Neem een voorbeeld van hem / haar.

Deze gaat op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in LONDON danieldereus Archief 2 04-05-08 02:30
ZIPhone london Rabin20 Unlock [archief] 2 09-04-08 00:59
Iphone london trip. Rabin20 Archief 18 08-04-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.