Waar kan ik een Iphone kopen ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) He, Ik wil graag een 8GB Iphone kopen, Een kennis van ons vliegt elke 2 maanden naar Amerika, maar ik dacht : Mischien kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Waar kan ik een Iphone kopen ?
He,
Ik wil graag een 8GB Iphone kopen, Een kennis van ons vliegt elke 2 maanden naar Amerika, maar ik dacht : Mischien kan ik hem ook Online bestellen, nu is er natuurlijk altijd nog de duane maargoed.. Wat raden jullie aan ? Optie 1 : Kennis laten meenemen Optie 2 : Gewoon online bestellen ? Als je optie 2 kies, kan je dan ook ff een link erbij zetten waar ik hem dan zou kunnen bestellen ? Graag betrouwbaar ! Bedankt ! Mvg,Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alex
ALs je op de hoofdgroep Iphone kopen klikt staat alles volgens mij wel uitgelegd hoe , wat en waar |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er is veel scam op het net! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hmm.. Oke, toch denk ik dat ik blijf wachten totdat die hier uit is, het feit dat je geen garantie hebt is toch van belang ! Of heb je wel garantie ? Btw, ik heb een oom in engeland, hij kan hem mischien wel meenemen voor me Dan kan ik hem toch gwwn jailbreaken enz. ? Laatst gewijzigd door Dazzle; 24-02-08 om 18:56. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
Waar kan met irischeques iphone 4 kopen? | cootjai | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 10:51 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Waar een losse iPhone 3G te kopen. | iMate | Koopinformatie Nederland | 12 | 17-11-08 21:53 |
|
|