iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Jailbreakme 3.0 voor 4.2.1, morgen!? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/81089-jailbreakme-3-0-voor-4-2-1-morgen.html)

chico2 02-01-11 18:44

komt die morgen wel of niet de jailbreak

Pl0xs 02-01-11 18:47

Waarschijnlijk niet. Niemand weet wanneer het precies uitkomt, behalve de maker(s)

IpodDemon 02-01-11 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 622091)
Zolang niet op de iPhone Dev Team blog aangekondigd: vooral als nep (en mogelijk gevaarlijk!) beschouwen!

Er is wel een untethered Jailbreak voor 4.2.1
Die tool heet Redsn0w 0.9.7, Alleen die is op dit moment alleen bruikbaar voor mensen die een Mac hebben en hij zit nog in de beta fase. Musclenerd en anderen zijn nu druk bezig met de versie voor Windows.


er doet ook nog een gerucht de ronde dat er morgen een update komt voor het probleem met de wek functie.

ray36 03-01-11 00:29

Ik b en benieuwd , vanochtend las ik ergens dat binnen 24 uur de Betaversie voor alle windows gebruikers zou komen.IK hoop het zo. En net las ik dat Comex pas zijn jailbreak uitbrengt na dat apple een nieuwe update heeft uitgebracht |!

XIII 03-01-11 07:10

Hoe serieus die 4.3 koppeling is weet ik niet. Oordeel zelf:

http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.3-ios-4.2.1-untethered-with-comex-tool-confirmed/

ray36 03-01-11 09:41

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er 2 weken voor de kerst werd gezegd dat op kerst iets zou komen, toen werd het uitgesteld , vervolgens komt er een plan b , maar dan enkel voor de mac gebruikers onder ons , en vervolgens lees ik een heleboel geruchten over namen(rain , greenpoison etc) , maar nog steeds niks voor de windows gebruiker. Gisteren stond er ergens binnen 24 uur komt de beta5 uit , ook geschikt voor windows , dan hebben ze nog een paar uurtjes , maar ondertussen geloof ik het niet echt meer :D

pdavie 03-01-11 10:15

Jammer idd dat het nog niet kan voor de 4.2.1 versie..Wou hem eerst niet jailbreaken, maar mis toch wel dingen die ik op mijn 3GS wel had..En bij installeren gezeur over niet ondertekend etc..Dan maar ff afwachten tot er een goede versie komt, want mijn iPhoontje draait super op het moment en wil niet zomaar er mee gaan stoeien....

jochem123 03-01-11 11:48

heeft iemand nog iets gehoord van die jailbreakme 3.0 gehoord ?

ray36 03-01-11 11:58

nep berichtjes allemaal
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 (Bericht 622382)
heeft iemand nog iets gehoord van die jailbreakme 3.0 gehoord ?

Zal allemaal wel nep zijn. Er werd gisteren ook beloofd dat er vandaag voor de WINDOWS gebruikers een beta versie zou komen voor de unthetered. Hoor je ook niks meer van. Allemaal nep berichten plaatsen , en vervolgens hoor je niks meer. Zeer irritant :mad:

Guest-20180925190238 03-01-11 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 622388)
Zal allemaal wel nep zijn. Er werd gisteren ook beloofd dat er vandaag voor de WINDOWS gebruikers een beta versie zou komen voor de unthetered. Hoor je ook niks meer van. Allemaal nep berichten plaatsen , en vervolgens hoor je niks meer. Zeer irritant :mad:

Dit is het sub-forum "Geruchten". En geruchten zijn wat ze zijn, geruchten ;)

De devs beloven nooit iets, ze geven steeds een ETA (Estimated Time of Arrival). Voor het overige denk ik dat de devs zich aan het aloude Unix/Linux credo houden: "it's done when it's done".

ray36 03-01-11 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 622395)
Dit is het sub-forum "Geruchten". En geruchten zijn wat ze zijn, geruchten ;)

De devs beloven nooit iets, ze geven steeds een ETA (Estimated Time of Arrival). Voor het overige denk ik dat de devs zich aan het aloude Unix/Linux credo houden: "it's done when it's done".

Feit blijft dat de DEVS gisteren zeiden/beloofden dat er binnen 24 uur een beta voor WINDOWS Zou uitkomen ;).
Ik denk dat ik maar terug ga naar 4.1. versie 4.3 kan ook nog maanden duren , ach ja , ik blijf positief , wie weet is volgend jaar er wel iets voor de Windows gebruikers :d

jochem123 03-01-11 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 622388)
Zal allemaal wel nep zijn. Er werd gisteren ook beloofd dat er vandaag voor de WINDOWS gebruikers een beta versie zou komen voor de unthetered. Hoor je ook niks meer van. Allemaal nep berichten plaatsen , en vervolgens hoor je niks meer. Zeer irritant :mad:

ja we zullen wel zien , hoop het nog steeds dat hij komt :O

ik ben afhankelijk van een unlock dus dat kan ook nog een tijd duren !!

XIII 03-01-11 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 622397)
Feit blijft dat de DEVS gisteren zeiden/beloofden dat er binnen 24 uur een beta voor WINDOWS Zou uitkomen

Bron?

Ik zie alleen mensen die dat graag zouden willen zoiets (ongefundeerd) roepen...

ray36 03-01-11 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 622421)
Bron?

Ik zie alleen mensen die dat graag zouden willen zoiets (ongefundeerd) roepen...

nou nou nou, heeft vaak genoeg gestaan op spiritjb.
En ik vind het nogal irritant dat je zo reageert. Het is toch waar dat de WINDOWS gebruikers langer moeten wachten !
Waarschijnlijk ben jij een mac gebruiker die wel tevreden is

kiterbram 03-01-11 13:38

http://www.coveringweb.com/2011/01/c...saved-for.html

de untethered jailbreak (wss jailbreakme 3.0) van comex wordt pas gereleased als Apple iOS4.3 uitbrengt.

ray36 03-01-11 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiterbram (Bericht 622434)
Twitter / Search

de untethered jailbreak (wss jailbreakme 3.0) van comex wordt pas gereleased als Apple iOS4.3 uitbrengt.

ja klopt helemaal. Maar er waren verschillende beta's uitgebracht voor de MAC , en de laatste beta zou geschikt zijn voor ondermeer WINDOWS.

mr-3gs 03-01-11 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 622437)
ja klopt helemaal. Maar er waren verschillende beta's uitgebracht voor de MAC , en de laatste beta zou geschikt zijn voor ondermeer WINDOWS.

Ik ben het met je eens.

XIII 03-01-11 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 622433)
nou nou nou, heeft vaak genoeg gestaan op spiritjb.

De site die je noemt is niet van de ontwikkelaars van redsn0w en daarom geen betrouwbare bron. Het iPhone Dev Team heeft gekozen voor een gefaseerde open beta. Dat is in mijn ogen beter dan een gesloten beta waarbij *iedereen* nog langer had moeten wachten. Een versie van redsn0w voor Windows is (inderdaad) de eerstvolgende aangekondigde stap, maar daar is nog geen ETA voor genoemd.

Geduld dus...

(en ja, ik heb makkelijker praten; niet als Mac gebruiker -zie mijn profiel- maar dankzij mijn 3GS met oude bootrom)

ray36 03-01-11 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr-3gs (Bericht 622454)
Ik ben het met je eens.

hmm in de mail waarin stond dat je mijn bericht beantwoord had , stond een wat langere versie van je antwoord naar mij :d

ray36 03-01-11 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 622455)
De site die je noemt is niet van de ontwikkelaars van redsn0w en daarom geen betrouwbare bron. Het iPhone Dev Team heeft gekozen voor een gefaseerde open beta. Dat is in mijn ogen beter dan een gesloten beta waarbij *iedereen* nog langer had moeten wachten. Een versie van redsn0w voor Windows is (inderdaad) de eerstvolgende aangekondigde stap, maar daar is nog geen ETA voor genoemd.

Geduld dus...

(en ja, ik heb makkelijker praten; niet als Mac gebruiker -zie mijn profiel- maar dankzij mijn 3GS met oude bootrom)

je word bedankt :D:D:D
maar dan hoop ik dat je mijn vraag aub wilt beantwoorden.is het mogelijk om terug te gaan van 4.2.1 naar 4.1 waarbij wel een unthetered jb mogelijk is.
trouwens vriendelijk bedankt voor je uitgebreide antwoord


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.