Geen netwerk na downgrade naar 4.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb mijn iphone 3GS gedowngrade van 4.2 naar 4.1 met een omweg via tinnyunbrella. Na downgraden heb ik een jailbreake uitgevoerd met limerain ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Geen netwerk na downgrade naar 4.1
Beste
Ik heb mijn iphone 3GS gedowngrade van 4.2 naar 4.1 met een omweg via tinnyunbrella. Na downgraden heb ik een jailbreake uitgevoerd met limerain en een unlock met redsnow. Dit alles werkt perfect maar ik kan geen netwerk vinden. Ik heb de netwerkinstellingen al gereset en de procedure al enkele malen herhaald. Ben al enkele uurtjes naar een oplossing aan het zoeken maar zie echt geen oplossing meer! Iemand een idee?? Het gaat om een amerikaantje met modemfirmware: 05.15.04 en versie 4.1 . Bedankt voor de hulp !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! | 020informatie | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-02-11 00:14 |
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) | DarkMessiah | Jailbreak | 0 | 23-07-10 14:28 |
iPhone 3G: Downgrade naar 3.1.2 maar geen bereik | macthijn | Unlock | 2 | 10-03-10 18:32 |
Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband | janwillemveldhuis | Archief | 2 | 02-03-09 15:03 |
Downgrade van 1.1.3 naar 1.1.1: Geen netwerk meer | aernout | Unlock [archief] | 1 | 20-02-08 20:40 |
|
|