//

ipad of ipad2

ipad of ipad2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik zit met een probleem ik heb het geld bijmekaar voor en ipad maar het is nu februarie en de geruchten gaan dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 12:18
kobus12 kobus12 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wassenaar
Berichten: 26
Question ipad of ipad2

hey, ik zit met een probleem ik heb het geld bijmekaar voor en ipad maar het is nu februarie en de geruchten gaan dat de ipad 2 in april al in de winkels licht wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 12:50
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

In jou geval zou ik nog even wachten. Tenzij je hem dringend nodig hebt voor iets?

Het klopt dat als je altijd het nieuwste wilt dat je altijd kan blijven wachten. Maar de geruchtenmolen draait op volle toeren en er zijn veel aanwijzingen dat het niet lang meer zal duren. Daarom zou ik in jouw geval nog even wachten. Hij zal nieuwer zijn, nieuwe features, nieuw scherm, ... Kortom misschien meer waar voor je geld. En een tweede versie kan alleen maar beter zijn dan de eerste. Want de huidige features zullen dan ook meer op punt staan.
  #3  
Oud 08-02-11, 12:11
hmrabofiets hmrabofiets is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Westland
Berichten: 11
Standaard

Ik zit met het zelfde probleem. Na een Iphone en Imac is het nu de beurt voor een Ipad. Ik wil eigenlijk wel nu een ipad maar hoop dat een ipad 2 een usb aansluiting heeft.
Wie o wie kan met dat vertellen.
  #4  
Oud 08-02-11, 12:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hmrabofiets Bekijk bericht
Wie o wie kan met dat vertellen.
Steve Jobs
  #5  
Oud 08-02-11, 12:22
hmrabofiets hmrabofiets is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Westland
Berichten: 11
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Steve Jobs

Dankje ga hem wel even mailen.

Je hoort nog van me
  #6  
Oud 08-02-11, 16:50
jantje1996 jantje1996 is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Mij advies:

ik zou wachten al moet je wellicht tot juli wachten tot hij in de winkels komt. Het beloofd beter te worden. Dat moet ook wel als Apple de concurrentie bij wil benen.

hmm als ik deze ontwerpen zie zeg ik w88

al weet ik niet of dit een knap staaltje photoshop is, kan wel want lijkt me stug dat Apple achter op de Ipad, Ipad 2 zet, ook niet bij Ipod enzo gebeurd

maarja volgens deze afbeelding zitten er geen usbpoorten in de ipad maar wel carema's aan beide zijdens

iPad 2 mockup teases 128GB storage, exhibits speaker grille we've seen before - Engadget Galleries

Laatst gewijzigd door XIII; 08-02-11 om 17:01. Reden: Berichten samengevoegd; Edit knop gebruiken aub
  #7  
Oud 08-02-11, 19:26
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Wachten!

Als je het scherm van een iPhone 4 gewend bent, dan lijkt dat van de iPad op niets!
Sommige websites zijn op het kleiner scherm van de iPhone 4 beter te lezen dan op dat van de iPad. Het scherm van de iPhone 4 heeft namelijk bijna even veel pixels als dat van de iPad, terwijl het veel kleiner is. Het is dus een veel scherper scherm.

Ik had een iPad gekocht en heb hem na 2 dagen terug verkocht, om die reden.

Ik hoop dat de nieuwe iPad een scherm heeft met een hogere resolutie!
  #8  
Oud 08-02-11, 19:46
Spacekees Spacekees is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Wachten!

Als je het scherm van een iPhone 4 gewend bent, dan lijkt dat van de iPad op niets!
Sommige websites zijn op het kleiner scherm van de iPhone 4 beter te lezen dan op dat van de iPad. Het scherm van de iPhone 4 heeft namelijk bijna even veel pixels als dat van de iPad, terwijl het veel kleiner is. Het is dus een veel scherper scherm.

Ik had een iPad gekocht en heb hem na 2 dagen terug verkocht, om die reden.

Ik hoop dat de nieuwe iPad een scherm heeft met een hogere resolutie!
De iPad 2 krijgt inderdaad een Retina scherm. Nog een reden om te wachten op de iPad 2.
  #9  
Oud 09-02-11, 01:53
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spacekees Bekijk bericht
De iPad 2 krijgt inderdaad een Retina scherm. Nog een reden om te wachten op de iPad 2.
Bron?! Het is al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hogere resolutie wel een doel is.. Maar dat een retina scherm op dat formaat niet haalbaar is op dit ogenblik.. Zowel in de zin van massaproductie als in de zin van tijdsgebrek.. Dus als de ipad 2 in de komende maanden wordt aangekondigd is de kans op een retina scherm klein.. Misschien ik een ipad 3 eerder..
  #10  
Oud 09-02-11, 16:56
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Ik denk dat de iPad 2 hier pas rond juli te krijgen is.
  #11  
Oud 10-02-11, 18:48
Trust^ Trust^ is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

Het licht helemaal persoonlijk aan jou!

Heeft de iPad de juiste specs die je nodig heb, dan koop je de iPad. Weet je dat de iPad2 specs voor jou meer waarden heeft dan moet je nog even wachten. Plus wat is je budget, waneer de iPad2 uit is zal de prijs van iPad omlaag gaan. Als je een persoon ben die de nieuwste moet hebben ga je voor de iPad2

ik heb de iPhone 3GS en vind het niet waard om de nieuwe iPhone 4 te nemen desondanks het een scherper beeld heeft en beter camera. ik ben al blij met mijn 3GS qua beeld en voor foto's neem ik mijn spiegelreflexcamera. voor mij is de iPhone 4 geen toegevoegde waarde. iPhone "5" ook niet echt,

Beste is gewoon zelf te kijken wat voor jou nuttig is, vind je het wel waard om extra geld te betalen. heeft de nieuwe iPad2 iets dat jij nodig hebt.
  #12  
Oud 13-02-11, 14:12
MyGadgetStoreNL MyGadgetStoreNL is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar MyGadgetStoreNL
Standaard

Volgens bronnen komt de iPad 3 eind dit jaar ook uit tegen september, lastige keus dus.
  #13  
Oud 16-02-11, 20:34
hmrabofiets hmrabofiets is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Westland
Berichten: 11
Standaard

Ik heb gekozen voor een ipad. Was binnen 1 week alle laptops kwijt (verkocht) en had nu alleen nog ene Imac en Iphone.
dus erbij een Ipad 16 GB voor thuis en voor moeders. Prima app werkt zoals het moet doen. Ik ben er blij mee.

Ga nu weer sparen voor een volgend apple apperaat. We zijn om geen windows meer in huis.
  #14  
Oud 20-02-11, 00:02
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hmrabofiets Bekijk bericht
Ga nu weer sparen voor een volgend apple apperaat. We zijn om geen windows meer in huis.
voor mij wordt het echt een iPad 2.
na een originele iPhone 1, een macbook en een iPhone 4 vindt ik de iPad een ideale toevoeging aan mijn apple arsenaal.
En windows gebruik ik alleen voor mijn CAD software. tenminste totdat Solid Works op de mac uitkomt.
  #15  
Oud 05-03-11, 18:06
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Aangezien de iPad 2 inmiddels is aangekondigd is dit geen gerucht meer en kan deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levertijd Ipad2 nu (22/5) haroldv Archief 1 23-05-11 00:12
Bugje in iPad2 ??? speedyb iPad algemeen 6 29-03-11 09:57
Ipad kopen of Ipad2? vanwees Koopinformatie Nederland 7 28-03-11 20:47
iPad2 en Facetime N33D iPad algemeen 3 08-03-11 15:45
prijs ipad2 jeffreyappel Archief 4 27-02-11 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.