//

A Miraculous Happening! van 1.1.1. naar 1.1.4. met een werkende sim!

A Miraculous Happening! van 1.1.1. naar 1.1.4. met een werkende sim! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is bij mij gebeurd , en misschien is dit een wijze les voor anderen.. Ik had eerst een iPhone met versie 1.1.1. en toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-02-08, 23:01
Alternative Junkie Alternative Junkie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar Alternative Junkie
Lightbulb A Miraculous Happening! van 1.1.1. naar 1.1.4. met een werkende sim!

Het is bij mij gebeurd , en misschien is dit een wijze les voor anderen..


Ik had eerst een iPhone met versie 1.1.1. en toen dacht ik een Ziphone programma te gebruiken, terwijl ik daarvoor met Installer er van alles in had staan zoals Summerboard..

Het ging goed, alleen zag ik niet dat mijn mobiel geen SMS kon ontvangen, en ik dit niet zag totdat iemand voor de grap een sms stuurde naar mij en mij dat vertelde..

Toen checkte ik het om een sms naar mijzelf te sturen *doe ik wel eens om de netwerk te checke* normaal krijg ik dan meteen een sms terug..

Bleek dus het een sms probleem te zijn. Ziphone zei dat ik wel netwerk kon resetten.. werkt dus niet..

Ik zette mijn iPhone per ongeluk op de DFU mode met de Ziphone.. Ten einde raad moest ik wel de iPhone upgraden met iTunes met 1.1.4. omdat die ook al niet meer 1.1.3. had..

Het waarschuwde mij wel dat ik al mijn SMS berichten en dat stuff kwijt zou zijn.. Geupgraded.. mijn sim werkte wel maar geen berichtjes versturen kon niet..


Met Ziphone weer gejailbreaked.. Nu werkt mijn iPhone gewoon met versie 1.1.4. en zijn al mijn smsberichten/telefoonnummers/foto's/muziek er nog gewoon!

Alles staat er nog alleen werkt Summerboard niet meer voor mij.. ah ik kan wel wachten daarop..

Kort uitgelegd:

1. iPhone (al gejailbreaked met 1.1.1.) geprobeerd met Ziphone te laten upgraden naar 1.1.2 of 1.1.3.
2. Geen verandering alleen netwerk kwijt.
3. Resetten netwerk werkt niet enzo.
4. iPhone door Ziphone in DFU mode per ongeluk gezet.
5. Doet niets meer.
6. iTunes de 1.1.4. versie op iPhone laten zetten/upgraden.
7. Simkaart niet herkenbaar..
8. Ziphone laten jailbreaken.
9. iPhone werkt gewoon, met alle nummers/fotos etc er nog in!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-02-08, 23:03
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Heel fijn voor je Maar hier wordt ook al over geschreven

Dus een slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 


« server | winscp »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14
Upgraden van 3.0 naar 3.1.2 met een 3G met een jailbreak marcelvunen Archief 1 12-02-10 13:43
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM patrickw32 Unlock 2 14-06-09 16:27
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
is het verstandig om een goed werkende Iphone te ugraden van 1.1.4 naar 2.1? grungie Archief 2 29-09-08 21:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.