iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Flash op de iPad 2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/84740-flash-op-de-ipad-2-a.html)

MyGadgetStoreNL 13-02-11 13:13

Flash op de iPad 2
 
Ik ben zeer benieuwd of iemand wat heeft meegekregen dat de nieuwe iPad 2 FLASH volledig ondersteund? Graag hoor ik alle geruchten van jullie kant want twijfel om de iPad 2 te gaan halen omdat ik nog niet weet wat de verschillen zijn met de iPad "1".

mail.eve 13-02-11 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyGadgetStoreNL (Bericht 641331)
Ik ben zeer benieuwd of iemand wat heeft meegekregen dat de nieuwe iPad 2 FLASH volledig ondersteund? Graag hoor ik alle geruchten van jullie kant want twijfel om de iPad 2 te gaan halen omdat ik nog niet weet wat de verschillen zijn met de iPad "1".

Nou dan zal ik je hier ook wel mee helpen, gezien jij wel een heel er geruchten type bent.

Je twijfelt? op basis van wat:confused: en natuurlijk krijgt de iPad 2 volledig Fash ondersteuning, zoals je weet is Apple daar een " groot " voorstander van:confused:

Nog een tip: Open zoveel mogelijk topics om jouw keuze te beoordelen op gebakken lucht, suc6.

MyGadgetStoreNL 13-02-11 15:14

Als apple er z'n groot voorstander van is waarom duurt het dan zo lang voordat Flash eindelijk goed werkt op een iPhone of iPad? Het laten maken lijkt me geen probleem. Daarom ben ik benieuwd naar reacties of andere forumgenoten meer info hierover hebben maar als ik jou mag geloven komt er Flash op de iPad 2 dus weet ik genoeg!

iWiefring 13-02-11 15:21

Als er volledige flash ondersteuning zal komen zal dit in ieder geval geimplenteerd (hoe je het ook schrijft) worden in het Operating System (iOS) zelf en niet met een of andere app. Dus waarschijnlijk komt binnekort gewoon een update waarin Flash mogelijk gemaakt wordt, al zal dit wel ff duren.

MyGadgetStoreNL 13-02-11 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641412)
Als er volledige flash ondersteuning zal komen zal dit in ieder geval geimplenteerd (hoe je het ook schrijft) worden in het Operating System (iOS) zelf en niet met een of andere app. Dus waarschijnlijk komt binnekort gewoon een update waarin Flash mogelijk gemaakt wordt, al zal dit wel ff duren.

Hmm daar zit wat in, afwachten dan maar. Heb wel eens via Cydia van die Flash toepassingen geprobeerd maar dit was niet echt een succes.

deuxani 13-02-11 18:13

mail.eve was natuurlijk sarcastisch :) Als je een beetje het nieuws hebt gevolgd het afgelopen jaar, dan weet je dat Apple (zolang Steve Jobs CEO is) waarschijnlijk nooit Flash zal implementeren op de iPad, iPod en iPhone.

Ik twijfel zelf ook steeds meer of ik wel de iPad 2 moet gaan kopen of een Android 3.0 tablet, daarom wacht ik minimaal tot de zomer totdat beiden daadwerkelijk op de markt zijn voordat ik iets beslis.

Guest-20180925190238 13-02-11 18:16

het enigste waar Flash goed voor is, is om te testen of de ventilatoren van je Mac of PC nog werken.

In een iPad zitten geen ventilatoren, dus daar heb je geen Flash nodig :d

ninobeukeveld 13-02-11 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 641500)
het enigste waar Flash goed voor is, is om te testen of de ventilatoren van je Mac of PC nog werken.

In een iPad zitten geen ventilatoren, dus daar heb je geen Flash nodig :d

haha, inderdaad!

Maar denk dat er eigenlijk nooit Flash op de iOS Devices komt, en er word volgens mij steeds minder gebruik van gemaakt.

cyberturk 02-03-11 15:03

ik gebruik 'Skyfire' een app die flash ondersteunt maar niet alles, probeer het maar uit ;)

glaantje 02-03-11 16:05

Ik denk dat je sowieso de iPad 1 niet meer kan krijgen straks. Die wordt mijns inziens nog maar verkocht zolang er voorraad is, er zullen geen nieuwe meer worden gemaakt gok ik.
Flash komt sowieso niet lijkt me.

apotheosis 02-03-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberturk (Bericht 647265)
ik gebruik 'Skyfire' een app die flash ondersteunt maar niet alles, probeer het maar uit ;)

Ibitfire kan evenveel maar is normaal gezien stabieler en sneller dan skyfire.

apotheosis 02-03-11 20:29

Zeg me als ik fout ben maar is het echt niet mogelijk om bv mozilla te installeren op een ipad 1 of 2?
En een normale usb ingang zit er ook niet op? Zonde.

ballegooier 02-03-11 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 647362)
Zeg me als ik fout ben maar is het echt niet mogelijk om bv mozilla te installeren op een ipad 1 of 2?
En een normale usb ingang zit er ook niet op? Zonde.

Eh... Nee, natuurlijk niet. Weet je überhaupt wel wat een iPad is en hoe je daar software op installeert? Dat gaat niet zoals op je pc of een tablet computer met een gewoon besturingssysteem.... Firefox en flash zullen nooit op de iPad terecht komen als je de ontwikkelingen een beetje kent...
Door deze beperktheden is ook een USB poort niet erg nodig; het zou toch niet zoveel toevoegen aan de functionaliteit. Je kunt er geen printer aanhangen bijv.

apotheosis 02-03-11 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 647387)
Eh... Nee, natuurlijk niet. Weet je überhaupt wel wat een iPad is en hoe je daar software op installeert? Dat gaat niet zoals op je pc of een tablet computer met een gewoon besturingssysteem.... Firefox en flash zullen nooit op de iPad terecht komen als je de ontwikkelingen een beetje kent...

Ik dacht het al.
Dat is en blijft een enorm nadeel vind ik.

ballegooier 02-03-11 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 647388)
Ik dacht het al.
Dat is en blijft een enorm nadeel vind ik.

Dat vinden er meer met je. Maar dan is de iPad niet 'jouw' tablet, maar bijv eentje met android of win7...

apotheosis 02-03-11 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 647392)
Dat vinden er meer met je. Maar dan is de iPad niet 'jouw' tablet, maar bijv eentje met android of win7...

Ik ben aan het kijken voor die samsung tablet of toch een ipad want ik wil er vooral 3G meehebben en dus ook via slingplayer mobile kijken (ik heb ne slingbox).
Via de ipad zal dat denk ik wel gaan maar of dat via die samsung tablet werkt?

En nog mss een stom vraagske maar ik heb nu 25 euro betaald voor dienen slingplayer mobile voor op iphone 4; moet je dat nog eens gaan aankopen omdat het voor op de ipad is?
Ik veronderstel dit helaas een ja zal worden? :(

En mss nog zo'n stomme vraag maar hoe zet je dan films en noem maar op op die ipad? Want geene usb ingang? Ik doe alles via een applicatie met mijne iphone, hang deze via usb aan de laptop en zo via de itunes store zet ik mijn films erop.

Timmeh_ 05-03-11 17:02

Aangezien de iPad 2 inmiddels uit is, is dit geen gerucht meer en kan deze discussie op slot. Voor meer informatie over Flash op de iPhone/iPad, gelieve de zoekfunctie gebruiken voor bestaande discussies.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.