//

Krijg theme niet werkend

Krijg theme niet werkend discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heee Ik heb firmware 1.1.3 draaien, Ik heb en leuke theme gevonden voor Summerboard deze: ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-08, 01:43
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard Krijg theme niet werkend

Heee

Ik heb firmware 1.1.3 draaien,
Ik heb en leuke theme gevonden voor Summerboard

deze: ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more - Downloads - Scribble

nah heb ik gedownload en dan ga ik inloggen in WinSCP

als volgt.

ip: 192.168.x.xxx
user name: root
port: 22
wachtwoord: alpine

dan heb ik verbinding linkse kant ga ik naar bureaublad waar de theme Scribble staat die sleep ik naar mijn iPhone Summerboard map:
/private/var/mobile/Libary/Summerboard/Themes
nah zo gezegd zo gedaan op de iPhone Scribble aangevinkt opnieuwe opgestart en ik krijg dat thema niet maar gewoon en frutsel tussen default thema.

wie o wie kan mij helpen..

edit: iPhonebrowser vind ik te moeilijk.

bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-08, 13:36
stefanof stefanof is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

* laat maar ik las het niet goed
  #3  
Oud 02-03-08, 14:04
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

allereerst vind ik het echt heeeel vervelend dat je me een PM stuurt waarin je vraagt of ik je kan helpen. Daarvoor is het hele systeem natuurlijk niet bedoeld.
Soms kan ik het ergens wel begrijpen, want er zijn wel eens problemen dat een iphone niet meer werkt. Maar een probleem die nog een 12 uur oud is en gaat over het instellen van je thema!!! Dat bracht me bijna zover om je gewoon lekker niet te helpen.

Gelukkig voor jou ben ik zo vriendelijk om toch even naar je probleem te kijken.

Wat is "en frutsel tussen default thema."? Iconen wel en de achtergrond niet? Of het alleen het dock dat werkt? Zie je uberhaupt wel iets van het nieuwe thema dat je in wil stellen?

Heb je geprobeerd om de mappen van het nieuwe thema (ook submappen) met permissies 775 te zetten? Heeft de map met iconen de goede naam: "Icons"?
  #4  
Oud 02-03-08, 14:10
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

Excuses daarvoor maar toch bedankt.
Oké, ik heb nu die theme nog is in me iPhone geplaats vervolgens zie ik de achtergrond wel de dock doet het ook maar sommige iconen doen het niet zoals, sms, agenda, telefoon, notities, foto's, aandelen, maps. dat is ook bij andere themes
Ik heb in en ander topic jou theme gezien die zou ik graag willen maar kon hem niet vinden op modmyifone.com

hoe zet ik permissis op 775? (heb de wiki gelezen)

Laatst gewijzigd door Drumpie; 02-03-08 om 14:16.
  #5  
Oud 02-03-08, 14:29
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Wat waarschijnlijk het probleem is, is dat je Nederlandse namen hebt?

Dan moet ook de iconen in het Nederlands zetten. Dus dan moet je handmatig in dat mapje de namen van de iconen aanpassen van bijvoorbeeld Stocks, naar Aandelen. En dat moet je dan doen voor elke icoon.
  #6  
Oud 02-03-08, 15:40
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

En vraagje het is gelukt alleen ik als de icons weer en foto's veranderen heletijd niet mee?
  #7  
Oud 02-03-08, 17:59
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Hiervoor kan je verder de zoekfunctie gebruiken. Zoek op weer foto icoon en je krijg een link naar de wiki waar deze precies staan. Een link daaronder geeft namelijk een ander topic waarin staat dat je het foto icoon hard moet overschrijven (en een backup maken!!)

Met weer moet je hetzelfde doen en die link van de wiki geeft voor beide aan waar ze precies staan.

Omdat dit verder al een bekend en besproken probleem is gaat hier verder een slotje op.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en solcon: krijg mail niet werkend mister@ iPhone algemeen 3 20-09-12 08:56
Krijg geen enkel mail adres werkend! steincitynl iPhone algemeen 4 02-03-10 09:18
Krijg tethering niet werkend Quatz iPhone algemeen 1 25-01-10 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.