//

At&t Direct Activeren?!

At&t Direct Activeren?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Misschien is dit een heel onnodige vraag maar ik las op een forum dat het niet meer mogelijk is om het AT&T abbonement later ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-03-08, 14:11
dekac dekac is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 97
Standaard At&t Direct Activeren?!

Beste,

Misschien is dit een heel onnodige vraag maar ik las op een forum dat het niet meer mogelijk is om het AT&T abbonement later te activeren maar dat het direct in de winkel gedaan moet worden. Weten jullie hier is van, want ik heb momenteel een vriend in Amerika zitten die over 5 dagen naar Nederland komt en ik wil graag dat hij een Iphone voor mij meeneemt.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Deni
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-08, 14:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekac Bekijk bericht
Beste,

Misschien is dit een heel onnodige vraag maar ik las op een forum dat het niet meer mogelijk is om het AT&T abbonement later te activeren maar dat het direct in de winkel gedaan moet worden. Weten jullie hier is van, want ik heb momenteel een vriend in Amerika zitten die over 5 dagen naar Nederland komt en ik wil graag dat hij een Iphone voor mij meeneemt.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Deni
Waarom wil je hem AT&T laten activeren. Ik neem aan dat je hem met een sim uit je eigen land wilt gebruiken. En geen torenhoge rekening wilt krijgen van AT&T?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 02-03-08, 14:15
dekac dekac is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Waarom wil je hem AT&T laten activeren. Ik neem aan dat je hem met een sim uit je eigen land wilt gebruiken. En geen torenhoge rekening wilt krijgen van AT&T?

Ik wil hem dus juist niet AT&T activeren.. maar als het direct in de winkel gedaan MOET worden.. dan kan ik dus niet anders.. vandaar mijn vraag.. ik wil dat die vriend m gewoon koopt.. en de simkaart eruit haalt zodat ik m hier kan gebruiken met mijn simkaart..
  #4  
Oud 02-03-08, 14:16
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Hou het even in het desbetreffende topic dan https://forum.iculture.nl/f41/i...ple-store.html
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pay & Go (Proximus België) direct leeg bij 3Gs. Joery Proximus 9 25-04-12 01:26
iPhone: iPhone (2G) AT&T activeren bondt Jailbreak 5 16-03-11 20:23
iPhone 3GS: Probleem bij Activeren (AT&T) tvanarnhem Unlock 5 26-04-10 14:41
Activeren zonder AT&T BadSide Archief 4 22-10-07 00:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.