deel sms verwijderen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe ik mijn sms kan uitzetten. Als mijn iphone op slot is en ontvang een sms dan is de afzender zichtbaar. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
deel sms verwijderen
weet iemand hoe ik mijn sms kan uitzetten.
Als mijn iphone op slot is en ontvang een sms dan is de afzender zichtbaar. Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gebruik de zoekfunctie van het forum. Gebruik een * achter sms, want bij woorden korter dan 4 letters geeft hij een fout zoeken op sms* preview zal een topic geven met de oplossing.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deel van mijn sms berichten kwijt | dsfsdfdf | iPhone algemeen | 0 | 20-03-10 16:30 |
SMS push verwijderen | Panja | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-10-09 02:03 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... | acvonk | iPhone algemeen | 1 | 19-08-09 01:23 |
Hoe een deel van sms-thread wissen? | EricBremer | iPhone algemeen | 11 | 02-04-09 20:50 |
|
|