iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Aardbevingen en tsunamis in Japan!!! Ipad2 launch europa 25 maart in het gedrang?? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/86505-aardbevingen-tsunamis-japan-ipad2-launch-europa-25-maart-gedrang.html)

knuster 11-03-11 11:16

Aardbevingen en tsunamis in Japan!!! Ipad2 launch europa 25 maart in het gedrang??
 
CNN breaking news!

Aardbevingen en tsunamis verwoesten Japan! :(
Laat het nu net daar zijn vanwaar de ipad2 gaat komen!

Wat denken jullie?
Gaat de ipad2 launch in Europa 25 maart nog gewoon door of zou dit wel eens roet in het eten komen strooien en stelt Apple de release hier uit wegens het niet kunnen bevoorraden van de winkels hier??

Pl0xs 11-03-11 11:30

Sorry hoor,
Maar duizenden mensen verliezen hun huis, familie etc. en jij maakt je zorgen over de launch van de iPad 2?

borgqueenx 11-03-11 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 650235)
Sorry hoor,
Maar duizenden mensen verliezen hun huis, familie etc. en jij maakt je zorgen over de launch van de iPad 2?

jep, en ik ook.

dat wil niet zeggen dat ik geen medeleven heb...

Maar ik denk niet dat de ipad fabriek enzo daar in de buurt staan.

knuster 11-03-11 11:37

Ik maak me geen zorgen want ik heb de mijne zondagavond al (broer brengt me eentje mee van las Vegas).

Wou gewoon een topic hierover starten om de meningen van jullie eens te horen hierover!

Begrijp me niet verkeerd e, ik vind het ook erg wat in Japan gebeurd is en mijn gedachten zijn nu ook bij alle Japanners die getroffen zijn door deze verwoestende natuurkracht!

WDS001 11-03-11 11:49

De iPads en andere Apple-producten komen uit China, dus ik denk dat de hinder wel zal meevallen. Wellicht heeft Apple al een voorraad opgebouwd waarmee ze de release kunnen verzekeren.

Maar dat doet niets af van het feit dat het erg is wat daar gebeurd is.

Boes40 11-03-11 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 650231)
CNN breaking news!

Aardbevingen en tsunamis verwoesten Japan! :(
Laat het nu net daar zijn vanwaar de ipad2 gaat komen!

Wat denken jullie?
Gaat de ipad2 launch in Europa 25 maart nog gewoon door of zou dit wel eens roet in het eten komen strooien en stelt Apple de release hier uit wegens het niet kunnen bevoorraden van de winkels hier??

Get a life dude!!! Als dit het is waar jij je zorgen over maakt....veel plezier met je iPad2 :rolleyes:

borgqueenx 11-03-11 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 (Bericht 650251)
Get a life dude!!! Als dit het is waar jij je zorgen over maakt....veel plezier met je iPad2 :rolleyes:

niet gaan gedragen als een troll please.

Boes40 11-03-11 12:28

Ja...je hebt gelijk...laten we verder met dit naar mijn mening "smakeloze" topic gaan ;) Hopelijk krijgt iedereen zijn iPad2 op tijd....

iScorpio 11-03-11 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 650235)
Sorry hoor,
Maar duizenden mensen verliezen hun huis, familie etc. en jij maakt je zorgen over de launch van de iPad 2?

En daarom gaat deze (smakeloze) topic direct op slot.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.