//

Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet

Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vreemd probleem wat ik in dit forum nog niet heb kunnen vinden. Ik kan wel bellen via de lijst met contactpersonen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-08, 18:49
Shanti Shanti is offline
• iOS 7.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem wat ik in dit forum nog niet heb kunnen vinden. Ik kan wel bellen via de lijst met contactpersonen maar ik kan zelf geen nummer invoeren via het keypad. Het moment dat ik een nummer heb ingetoetst verschijnt het beginscherm weer.

Als ik mezelf bel gaat ie wel over maar er verschijnt niks in beeld dat er een inkomend gesprek is. Na een tijdje gaat ie over op voicemail.

Ik heb via het menu Settings -> Phone -> SIM Applications mijn voicemail kunnen bellen. Toen was het probleem dat ik niet kon ophangen.
Bovenin het scherm stond "Touch for terun to call", maar wat ik ook touchte, geen return to call. Ook het scherm wat in het boekje staat met de call options stond bij mij nergens. Heb simkaart eruit moeten halen om het gesprek te kunnen eindigen.

SMS lukt ook niet. Er staat een 1 bij het icoon dat ik een sms heb ontvangen. Maar als ik de applicatie open gaat ie direct weer terug naar het beginscherm.

Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Mijn provider is KPN.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-08, 19:12
Shanti Shanti is offline
• iOS 7.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Met de AT&T simkaart kan ik trouwens wel gewoon nummers intoetsen en sms bekijken.

Ik snap er echt niks van.
  #3  
Oud 03-03-08, 19:14
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

even zoeken op ifoneguide en die toevoegen, verder kun je zoeken naar nummerherkenning nederlands.

slotje
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden Martijnzzz iPhone algemeen 10 08-02-11 19:18
Bellen/gebeld worden doet het niet na 3.1.3 Marley1976 iPhone algemeen 0 05-02-10 15:39
Vodafone: wel bellen, niet gebeld worden ssteve Vodafone 26 28-12-09 18:26
Niet bellen/gebeld worden OG34a Odido (T-Mobile) 2 19-10-09 09:18
kan niet gebeld worden, wel bellen superzemie Unlock [archief] 1 08-03-08 07:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.