iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Dubbelklik op home-knop (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/87518-dubbelklik-op-home-knop.html)

Ip0d 25-03-11 16:07

Dubbelklik op home-knop
 
Hej luitjes, bij mijn ipod wast zo dat als ik 2 maal op home-knop druk dat je dan de apps krijgt die je geopend had en je kon ze nog verwijderen.
Maar bij mijn Iphone nu krijg ik de telefoon.
Bij instellingen -> thuisknop staat die er niet bij.

Typ 81 25-03-11 16:28

De 3G ondersteunt geen multitasken zonder JB.

Ip0d 25-03-11 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 655328)
De 3G ondersteunt geen multitasken zonder JB.

Ah k*t. En anders verlies ik de garantie. Maar zal ik toch JB of niet, want heb veel gehoord over Iphone 3G dat die snel kapot gaat. Is dat waar?

iWiefring 25-03-11 16:33

Als je een 3G heb je volgens mij helemaal geen garantie meer. In ieder geval niet van Apple zelf.. ;)

Typ 81 25-03-11 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ip0d (Bericht 655329)
Ah k*t. En anders verlies ik de garantie. Maar toch doen dan of niet? Want heb veel gehoord over dat de Iphone 3G snel kapot gaat. Is dat waar?

Nu moet je wel weer stoppen met die domme vragen over garantie, jailbreaken veilig of niet, etcetera etcetera.

Ip0d 25-03-11 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 655331)
Als je een 3G heb je volgens mij helemaal geen garantie meer. In ieder geval niet van Apple zelf.. ;)

Hoezo? Die gene van marktplaats zei dat er wel op zit en het is tot november '11 geldig. Weet je dit wel zkr? Want vorig jaar had hij hem gekocht dus kan gerust dat garantie niet verlopen is..

iWiefring 25-03-11 19:22

Dan kijk je op apple.com en doe je daar alles invoeren wat je moet invoeren. Dan weet je hoe het staat met je garantie.

Ip0d 25-03-11 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 655385)
Dan kijk je op apple.com en doe je daar alles invoeren wat je moet invoeren. Dan weet je hoe het staat met je garantie.

? die ene van marktplaats gaf mij een kopie van hetzelfde site en daar stond bij 'Repiars and service coverage: active. Till November 24, 2011'. En bij mij stond nu: 'expired'. Dus had hij mij bedrogen, is dit Aple's schuld of wat? Want aankoopbon had hij niet meer zei die. En bij de site MOET dat wil je bezwaar maken..
Had de Iphone btw gekocht voor €170 via MP het was een nieuwe, diegene werkte zelf bij zon bedrijf dus.
Deze sh*t laten of kan ik/Apple er nog iets aan doen?

iWiefring 25-03-11 19:56

Waarschijnlijk heeft hij je opgelicht door die screenshot van een andere telefoon te pakken. En heb jij er gewoon een waarvan de Garantie verlopen is!

Ip0d 25-03-11 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 655417)
Waarschijnlijk heeft hij je opgelicht door die screenshot van een andere telefoon te pakken. En heb jij er gewoon een waarvan de Garantie verlopen is!

Wat een K* oplichter! Maar bij het serienummer stond wel hetzelfde als op die kopie. Dus is dit dan Apple's fout of?

iWiefring 25-03-11 20:47

Photoshop?

Ip0d 25-03-11 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 655456)
Photoshop?

Auw:mad:.
Maar hij kostte €170(nieuw). Verders mankeert ie niks. Dus hoop dat zo blijft! . En tis ook een echte(Itunes).

Ps. Toen ik vroeg of hij de aankoopbon wou geven negeerde hij..
En voor €170 doen de meeste m niet weg, zit hier denkje iets achter of gwn laten?
Heb al berichtje gestuurd naar Apple of ze me tot November garantie wille geve.

iWiefring 26-03-11 09:54

Voor een 3G lijkt me €170,- toch een redelijke prijs? Als dit niet zo is moeten andere forumleden jou daar maar op aanspreken. Maar het lijkt me dat je geen fout hebt begaan ofzo. Het enige wat weg is, is je garantie. Als het apparaat toch niets mankeert hoef je je nergens zorgen over te maken.

Ip0d 26-03-11 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 655593)
Voor een 3G lijkt me €170,- toch een redelijke prijs? Als dit niet zo is moeten andere forumleden jou daar maar op aanspreken. Maar het lijkt me dat je geen fout hebt begaan ofzo. Het enige wat weg is, is je garantie. Als het apparaat toch niets mankeert hoef je je nergens zorgen over te maken.

Slotje kan erop

XIII 26-03-11 12:34

Het gevraagde slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:01.