//

UMTS op de Iphone

UMTS op de Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap niet waarom er zoveel mensen wachten met kopen. Volgens mij kennen jullie Apple niet ? Geruchten zijn nu dat er een 3G iPHone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-03-08, 18:43
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Ik snap niet waarom er zoveel mensen wachten met kopen. Volgens mij kennen jullie Apple niet ? Geruchten zijn nu dat er een 3G iPHone komt en als dat waar is dan duurt het zeker nog 6 maanden en na paar maanden zullen er wel andere geruchten zijn dat er na 3G iPhone een iPhone met GPS uitkomt ofzo..

Conclusie, zo blijf je hele tijd wachten en zie je hoe andere van hun iPhone genieten. Je kan nooit de nieuwste van de nieuwste hebben met elektronica en vooral met Apple. Als je bijvoorbeeld naar MacBook Pro kijkt dan zijn er in 2 jaar tijd 4 of 5 versie's uitgebracht en diegene die altijd de nieuwste versie had is of gek of geld teveel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-03-08, 19:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

En by the way Daarna gaan de geruchten dat flash wordt ondersteund en dan nog meer en maar uitstellen en wachten met het kopen van een iphone. Grample heeft gelijk Gewoon kopen.......
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #23  
Oud 25-03-08, 19:32
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Ik wacht louter omdat ik wil dat deze uitkomt in belgie want al dat hacken enzo en wachten op updates is niet echt bepaalt leuk....
  #24  
Oud 25-03-08, 20:28
wdrink wdrink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 14
Standaard

Het gaat mij niet om het nu wel of niet kopen, maar meer om de redenatie: firmware 2.0, iPhone 2 (.0)? Het 16 gb werd ook uit het niets gelanceerd, evenals de iPod Touch, wellicht komt er uit het niets een iPhone met 3G, zonder al te veel nieuws. Kunnen jullie dáár op reageren?
  #25  
Oud 25-03-08, 23:35
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Klopt wdrink nu dat belgie en nederland landen zijn waar 3G aanwezig is waarom niet wachten tot een 3G versie? Dat zou toch beter op onze netwerken passen...
  #26  
Oud 26-03-08, 04:29
FreddO! FreddO! is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

3G wordt alleen in Nederland niet meer ondersteund
  #27  
Oud 26-03-08, 09:21
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ach kom op nou... 3G 3G! Alsof dat alles is wat je met een iPhone doet. Surfen op het netwerk van een provider. Ik heb mijn Wi-Fi netwerk thuis nog nooit zoveel gebruikt sinds ik een iPhone heb! En sinds enkele maanden heb ik gemerkt hoeveel hot spots er in Belgie wel zijn!
Ok ok, ik geef het toe, YouTube via GPRS/EDGE is belachelijk traag. Dit wordt ook bijna niet gedaan en was ook niet echt Apple's bedoeling denk ik.
Wat ik wil zeggen is gewoon: de iPhone is nu al een fantastisch toestel en zoals er boven reeds vermeld wordt, je kan nooit het nieuwste hebben. (of je moet veel geld hebben)
Wachten jullie maar terwijl wij reeds met onze iPhone rondlopen! En tegen de dag dat er eindelijk een 3G iPhone uitkomt, heb ik rustig wat geld bijeen gespaard zodat ik misschien ook wel eentje koop. Maar tot dan heb ik tenminste al kunnen spelen met mijn huidige iPhone...
  #28  
Oud 26-03-08, 11:14
ajk ajk is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreddO! Bekijk bericht
3G wordt alleen in Nederland niet meer ondersteund

Wat is dit voor onzin??? Bijna alle providers hebben landelijke dekking voor 3G en dat wordt alleen maar meer... doe eerst onderzoek voor je random onzin uit gaat kramen!
  #29  
Oud 26-03-08, 11:17
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@ajk:
Voor je hier uit je vel springt, kijk even naar het achter de boodschap... Volgens mij is FreddO! alleen maar beetje aan het geinen.
Dus chill. Nix aan het handje...
  #30  
Oud 26-03-08, 17:31
sjaak01 sjaak01 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 12
Standaard

Iphone 3G umts is inderdaad wat sneller maar vreet batteryen effe lekker surfen mag je wel een oplader bij je hebben helaas kan je bij de iphone als de batt leeg is niet effe een accu verwisselen bij gewoon surfen maakt het niet zo veel uit die snelheid alleen voor video youtube etc etc is umts geschikt haalt dan de filmpjes goed binnen wat met gprs niet lukt of slecht ......................
  #31  
Oud 01-04-08, 13:01
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal'

Lees Meer:
'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
  #32  
Oud 01-04-08, 13:12
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Nou zeg, ben eens benieuwd wanneer die stroom met onzin artikels hier eindelijk eens stopt...
  #33  
Oud 25-04-08, 18:59
remb0 remb0 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 46
Standaard

als het echt waar zou zijn zijn het geen verkeerde berichten
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone (umts) internet ook op je laptop (netshare) rosser5000 Odido (T-Mobile) 3 20-08-09 11:55
Werkt KPN G3/umts ook met Iphone ? andre-nl Archief 8 18-08-09 16:03
UMTS in iPhone met een mod? m0dd3st iPhone algemeen 15 13-01-08 13:22
Ooit UMTS op Iphone? Dylan Archief 1 13-10-07 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.