//

1.1.1 naar 1.1.4

1.1.1 naar 1.1.4 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik loop nog steeds rond met 1.1.1, en wil eigenlijk gaan upgraden naar 1.1.4. Nu zijn er genoeg guides om van 1.1.1 naar 1.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-08, 14:04
Tiamat Tiamat is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard 1.1.1 naar 1.1.4

Hallo,

Ik loop nog steeds rond met 1.1.1, en wil eigenlijk gaan upgraden naar 1.1.4.
Nu zijn er genoeg guides om van 1.1.1 naar 1.1.2 en dan naar 1.1.3 en daarna naar 1.1.4 te gaan. Maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in.

Mijn vraag is dus ook, kan ik hem gewoon updaten naar 1.1.4 of brengt dat problemen met zich mee. Misschien ook een link naar een guide die ik gemist heb. Ik heb nog niet iets geupgrade, en ben redelijk bang dat ik het ding straks weg kan gooien. Dus een idiotproof guide zou voor mij een wonder zijn.

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-08, 15:27
Roflpantoffels Roflpantoffels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 26
Standaard

Wat is dat toch met die nieuwe topics hier...leer de zoekfunctie gebruiken

Heel simpel nogmaals :

Download 1 van deze firmwares : iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From

Start Itunes, druk SHIFT-Click Restore

Selecteer de Firmware die je wilt hebben.

Laat het ding zijn gang gaan (minuutje of 5)

Je ziet dat iphone gelocked is en je kan er helemaal niks mee, no problem...

Volgende stap : download Ziphone : ZiPhone Download Server (Windows of Mac aanklikken voor hetgeen wat je als OS hebt)

Uitpakken bestand, ZiphoneGUI starten.

Click op Do it all , 4 minuten wachten.

Klaar.
  #3  
Oud 05-03-08, 15:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Aangezien je geen zin hebt om te zoeken

Heb ik geen zin om deze topic open te houden
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 16:05
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? Tom11 Jailbreak 1 26-06-10 09:06
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? dendirk Archief 1 07-03-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.