Koffie over Iphone laten vallen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Ik heb net mijn kop koffie omgestoten over mijn Iphone... Hij deed het nog heel even, maar nu reageert het touchscherm niet meer... Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Koffie over Iphone laten vallen
HELP! Ik heb net mijn kop koffie omgestoten over mijn Iphone...
Hij deed het nog heel even, maar nu reageert het touchscherm niet meer... Wat moet ik doen? Hij ligt nu in een handdoek en af en toe schud ik er even mee, zodat het vocht niet op een plek blijft zitten. Moet ik 'm laten drogen of het scherm eraf halen? En hoe? Alvast super bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Succes! Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
Iphone laten vallen | tomb3 | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 21:35 |
Auw! iPhone laten vallen! | apoZ | iPhone algemeen | 77 | 17-06-09 18:09 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|