//

Gedeelte touch screen reageert niet meer

Gedeelte touch screen reageert niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vanmiddag het probleem dat een gedeelte van het touch screen van mn iphone niet meer werkt. Eerst leek het alsof hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-08, 19:21
ThYmEn ThYmEn is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Gedeelte touch screen reageert niet meer

Hallo,
Ik heb sinds vanmiddag het probleem dat een gedeelte van het touch screen van mn iphone niet meer werkt. Eerst leek het alsof hij bleef hangen op die strook, hij typte automatisch de hele tijd zelf letters bij het stuk wat het niet meer doet, en opende de programma's die in die strook op het springboard staan. Toen ik de iPhone herstartte reageerde deze strook niet meer. Het gaat niet, zoals bij de meeste mensen om de onderste 1,5 cm, maar om een strook iets meer naar boven. Na een paar keer tikken reageert de iphone soms wel. Als ik aan de zijkant druk zie ik zoiets als je ziet als je een LCD scherm aanraakt.
Ik heb mijn iPhone uit Amerika gehaald, en heb dus wel een AT&T simkaart. Ik heb de iPhone wel geunlocked. Kan ik deze unlock ongedaan maken door te restoren en vervolgens de iPhone met de AT&T simkaart erin gewoon opsturen voor garantie? Kan dat vanuit Nederland en hoe zit dat met kosten? Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit probleem en gebruik maken van de garantie die apple biedt?
Alvast bedankt,
Thijmen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-08, 20:58
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Persoonlijk denk ik dat je hem beter gewoon kan laten maken in Nederland, is meer een garantie dat hij gemaakt wordt zeg maar
Even zoeken met de zoekfunctie en je vind het wel
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onderkant touch screen werkt niet meer grevend iPhone algemeen 2 14-11-11 18:39
Ipod touch 2g reageert niet meer stiefmen iPhone algemeen 4 06-04-11 22:10
touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer bazz1977 iPhone algemeen 13 22-10-09 11:55
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! joie22 Unlock [archief] 4 14-06-08 02:23
iPod Touch reageert niet meer Akatsuki_Assassin Unlock [archief] 15 07-06-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.