SMS Weergave discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb afentoe dat de smsjes niet goed onderelkaar komen. Het lijkt er dan net op dat het tijdstip waarop de andere persoon smst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb afentoe dat de smsjes niet goed onderelkaar komen. Het lijkt er dan net op dat het tijdstip waarop de andere persoon smst niet hetzelfde is als de iphone? Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even zoeken op het forum aub, zijn genoeg topics over te vinden
![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 21:38 |
Verkeerde weergave SMS | Royke | iPhone algemeen | 1 | 29-06-09 21:17 |
weergave sms en notities wijzigen | feek | iPhone algemeen | 0 | 18-09-08 15:39 |
Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout | Uncle | iPhone algemeen | 1 | 14-04-08 10:59 |
[1.1.2] Wel weergave aantal sms-karakters? | N33D | iPhone algemeen | 13 | 08-03-08 12:10 |
|
|