//

Super iPad noob zoekt antwoorden

Super iPad noob zoekt antwoorden discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ten eerste wil ik me even voorstellen Net vers aangemeld, ondanks dat ik IPC al langer op mijn telefoon volg. Mijn naam is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-04-11, 13:04
HaydenNL HaydenNL is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Question Super iPad noob zoekt antwoorden

Beste allemaal,


Ten eerste wil ik me even voorstellen Net vers aangemeld, ondanks dat ik IPC al langer op mijn telefoon volg. Mijn naam is Rudi, kom uit het mid-oosten van NL en ben in bezit van een iPhone 4 en iPad 32 gig Wi-Fi+3g.

En net over die laatste heb ik een vraagje. Ik hoor en zie overal waar ik iPad intoets jailbreak staan. Maar eerlijk gezegd kom ik er niet helemaal uit wat het nou precies allemaal inhoudt.

Dit is mijn eerste iDevice, dus sorry als ik hele stomme vragen stel

Op de pc met windows ben ik gemakkelijk in staat websites e.d. te vinden en ik download hiervan ook al jaren muziek en games. Ook kon ik op mijn oude HTC met windows mobile een gedownloade tomtom erop gooien.

Nu is mijn vraag, kan dat allemaal ook met de iPad ? Ik heb een beetje research gepleegd en kwam al snel uit bij een jailbreak van Redsn0w (Cydia). Jailbreaken was een eitje, want de uitleg op de website hier was perfect. Er draait nu dus een jailbreak van 4.3.2 op mijn iPad. In de Cydia store kan ik echter de 'echte' Appstore applicaties niet vinden.

Games zoals Angry Birds enzo had ik daar als gratis download verwacht. Evenals bijvoorbeeld TomTom e.d.. Waren mijn verwachtingen te hoog of zoek ik op de verkeerde plaats ?

Kudo s en eeuwige dank voor de gene die mij helpt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-11, 13:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaydenNL Bekijk bericht
Games zoals Angry Birds enzo had ik daar als gratis download verwacht. Evenals bijvoorbeeld TomTom e.d.. Waren mijn verwachtingen te hoog of zoek ik op de verkeerde plaats ?
Beide Je verwachtingen zijn té hoog en je bént op de verkeerde plaats.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-04-11 om 13:20.
  #3  
Oud 24-04-11, 13:21
HaydenNL HaydenNL is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Wijs mij de weg, o wijze
  #4  
Oud 24-04-11, 13:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaydenNL Bekijk bericht
Wijs mij de weg, o wijze
Op dit forum worden er geen wegen gewezen naar het gebruik van gestolen software.
  #5  
Oud 24-04-11, 13:26
HaydenNL HaydenNL is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Waarom dan wel uitleggen hoe je kan jailbreaken ? Dat is toch ook niet toegestaan
  #6  
Oud 24-04-11, 13:37
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaydenNL Bekijk bericht
Waarom dan wel uitleggen hoe je kan jailbreaken ? Dat is toch ook niet toegestaan
Jailbreaken is niet illegaal. Dat is om je iPad om iPhone te tweaken, daar waar Apple soms stopt, kan middels een jailbreak diverse optie's iets meer. Wat jij vraagt is gewoon illegaal, bewust jailbreaken om illegale software te downloaden, en te installeren.

Er hier om vragen op het forum is verboden! Waarom zou je illegaal downloaden, de apps kosten haast niets.
 

Labels
ipad, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tekst bij antwoorden op emails Steffan iPhone algemeen 1 16-04-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.