iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met 1.1.1 (+ 3d party apps) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/899-ervaringen-1-1-1-3d-party-apps.html)

bluevoice 13-10-07 22:53

Ervaringen met 1.1.1 (+ 3d party apps)
 
Hier is de plek om je ervaringen met firmware versie 1.1.1 te delen (wat werkt er wel, wat werkt er niet, wat zijn de verbeteringen, wat mis je t.o.v. 1.0.2, opmerkingen, enz).

Heb het sinds gisteren draaien en dit zijn mijn opmerkingen:

- ik heb nu nog maar 50 MB beschikbaar om 3d party apps te installeren. Komt dit doordat de nieuwe software veel meer ruimte nodig heeft of is er iets mis gegaan?
- YouTube werkt niet, ik krijg de volgende foutmelding: "You must first connect to iTunes with an Internet connection to enable YouTube"
- krijg hem niet met alle sims geactiveerd

bluevoice 14-10-07 12:20

Alfanumerieke SMS-en komen nu wel binnen :)

Lime 14-10-07 16:15

Ondersteund deze 1.1.1 firmware nu ook de Nederlandse typ correctie? Zo ja, werkt dat goed?

Spree 14-10-07 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 6750)
Alfanumerieke SMS-en komen nu wel binnen :)

Welke smsjes heb je dat mee getest? Met de Postbank en voicemail?

bluevoice 14-10-07 18:21

@lime: Nee, er zit geen Nederlandse spellingscorrectie bij. Je kunt nog steeds wel het aangepaste spellingsbestand gebruiken. FF goed zoeken hier op het forum, dan vind je hem wel.

@Spree: Voicemail notificaties komen nu wel binnen, echter zijn de sms-en leeg. Je krijgt vanuit de SMS een optie om je Voicemail te bellen. Echter als je vervolgens de Voicemail belt, blijkt dat de iPhone het volgende nummer belt: (084) 236-24. Zal wel ergens standaard zijn ingesteld, ben nog niet achtergekomen waar je dit is opgeslagen en waar je hem dus kan veranderen in 1233. Postbank heb ik nog niet getest...

bluevoice 14-10-07 21:47

Postbank TAN SMS werkt ook. Ik heb het net getest en TAN sms-en komen nu gewoon aan ;).

pwain 14-10-07 22:25

Je krijgt hem niet met alle SIMS geactiveerd? Hmm heb je hier al iets meer over gevonden? Zelfde operators? Sim kaarten versies? ...

bluevoice 14-10-07 22:31

Jawel, het lukt uiteindelijk wel met alle SIM's. Echter moet je de 1.1.1 originele Lockdown map terugzetten en de activatie opnieuw handmatig uitvoeren (totdat er een geautomatiseerde methode beschikbaar is).

Dus na het terugplaatsen van Lockdown opnieuw de volgende stappen uitvoeren:

Dev Team Non AT&T Sim Activation 1.1.1 OSX - ModMyiPhone - Wiki

Tinus 14-10-07 23:54

Ik heb inderdaad hetzelfde met youtube.. iemand al een optie?
daarnaast heb ik nog niet uitgevonden hoe ik de nummernotatie aan moet passen...

bluevoice 15-10-07 10:35

YouTube nog niet...

Ze hebben het ABPhoneFormats.plist bestand verwijderd, de "format" gegevens zijn elders, in een ander bestand verwerkt. Ik ben nog niet uit waar deze te vinden zijn.

The Quote 15-10-07 10:50

Klik hier om youtube werkend te krijgen.

bluevoice 15-10-07 10:54

@the quote: dat is voor 1.0.2 niet voor 1.1.1.

atQuest 15-10-07 11:28

Volgens deze pagina: AppSupport - The iPhone Dev Wiki werkt het wel, maar met andere files.. succes! (en als iemand me kan helpen met upgraden naar 1.1.1, graag!)

bluevoice 15-10-07 12:32

@ Tinus & atQuest: de nieuwste versie van iNdependence is net uit en kan de iPhone activeren en YouTube werkend krijgen. Bovendien is het lockdownd bestaand gekraakt waardoor je gemakkelijk van SIM kunt swappen:

independence - Google Code

Heb het net getest werkt perfect. YouTube's back!

bluevoice 16-10-07 10:25

"." shortcut en Swap Tunes
 
Bij mij werkt alleen het "." shortcut niet. Als ik twee keer op spatie druk dan geeft hij gewoon twee spaties weer. Als ik met beide duimen op spatie indruk werkt het ook niet. De shortcut staat wel aan (onder Settings --> General --> Keyboard). Heeft iemand hem wel werken?

Even een opmerking met betrekking tot Swap Tunes (muziek/video synchroniseren met 2 van iTunes voorzien Mac's / PC's), dit programma werkt alleen als je BSD hebt geinstalleerd.

atQuest 16-10-07 12:34

Helaas, Mac-only :( maar toch bedankt!

Bovendien ben ik een AnySim gebruiker, ik moet dus goed uitkijken.

Mocht iemand me willen helpen met de 1.1.1 unlock/sim-unlock: graag! (ik denk dat de betaalde iPSM het beste werkt)

Tinus 16-10-07 12:50

Okay, ik heb al een gehackte versie maar die is na de hack dus niet meer jailbroken... als ik een jailbreak uitvoer met independence hoef ik dan niet (voor de 10e keer) de hack uit te voeren?

Tinus 16-10-07 20:32

Ik heb het voor elkaar.. jij tube doet het.. nu de nummer notatie nog

bluevoice 16-10-07 20:35

En de "." shortcut door dubbel op spatie te klikken, werkt die ook?

Tinus 16-10-07 20:38

Yeps, via de independance methode doet hij het.. maar ik heb nog geen nederlands woordenboek/nummernotatie.... al iemand een idee hierover?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.