//

iPhone als afstandsbediending?

iPhone als afstandsbediending? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, kan iemand met mijn vraag helpen? Wat heb ik nodig om het menu van de iPhone op mijn tvscherm te krijgen? Of bestaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-03-08, 19:59
KrAdrie KrAdrie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Standaard iPhone als afstandsbediending?

Hey allemaal, kan iemand met mijn vraag helpen?


Wat heb ik nodig om het menu van de iPhone op mijn tvscherm te krijgen?



Of bestaat er een mogelijkheid om draadloos vanuit mijn luiezetel met mijn iPhone de muziekinstallatie te regelen en muziek te kiezen?


Ik heb een hele tijd gelden in het iphonclub nieuws op de home pagina eens iets gelezen over dergelijke toepassingen, maar ik kan het artikel niet meer terugvinden.

Misschien kunnen jullie mij hier kort en bondig op antwoorden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-08, 20:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

KrAdrie Je bent een aardige gast maar ga deze topic sluiten want daar is al genoeg over te vinden in dit forum Gebruik afstandbediening als zoekterm bij zoeken

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 10-09-09 23:29
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker ellendautzenberg Archief 2 01-09-09 09:21
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.