start van app en dan gelijk een zwart scherm discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond als ik bijvoorbeeld buienradar opstart flitst het even op en dan direct weer op zwart. email en internet werken keurig maar de nieuwe apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond als ik bijvoorbeeld buienradar opstart flitst het even op en dan direct weer op zwart. email en internet werken keurig maar de nieuwe apps zoals abnamro, nu.nl enz niet.
Ik heb de telefoon nu 24 uur ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe maar een harde reset.
|
|||
|
|||
![]() Nog te nieuw om te weten hoe dat werkt. De harde reset, ik heb hem wel aan en weer uit gezet, hielp helaas niks.
|
|
|||
|
|||
![]() Haha, dat is alles behalve een harde reset !
1; verbind je iphone met de computer 2; druk op herstellen als dat ook niet werkt moet je het met dfu mode doen enzo, maar probeer eerst dit maar! hier staat wat een harde reset is: KLIK! ![]() Laatst gewijzigd door flashingst; 14-05-11 om 17:49. |
|
|||
|
|||
![]() gelukt, mijn dank is groot.Alles werkt weer, behalve bluetooth in de auto dat was ie even kwijt maar werkt nu ook. Nogmaals dank.
GJ |
|
||||
|
||||
![]() Fijn dat alles weer werkt.
Kan hier een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard Video app zwart scherm. | jvdommelen | iPad algemeen | 2 | 08-03-11 14:07 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Na reboot een zwart scherm | Lotje_B | Archief | 9 | 23-03-09 19:41 |
HELP! ik heb een zwart scherm en draaiend rondje | slippy da lizard | iPhone algemeen | 9 | 07-07-08 22:26 |
|
|