Updates via de installer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds kort een Iphone (1.1.4) Eergisteren was ik een kijkje aan het nemen welke apps er allemaal bestaan waar je gebruik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb sinds kort een Iphone (1.1.4) Eergisteren was ik een kijkje aan het nemen welke apps er allemaal bestaan waar je gebruik van kunt maken. Ik kreeg de melding dat er een update beschikbaar was. Ik heb deze uitgevoerd zonder enige problemen. Nu hoor ik hier en daar dat dit toch voor problemen kan zorgen. Is dit waar? Zijn er onder jullie die er reeds problemen mee gehad hebben? Mvg, Marc |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de zoekfunctie aub, is al uitgebreid behandeld
slotje ![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na openen installer 44 updates? | tapijtkever | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-01-09 12:42 |
Installer toont 0 updates op springboard | Astro | Jailbreak apps en thema's | 33 | 01-11-08 16:17 |
Updates installer deleten | groovecollection | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 11:50 |
Updates in installer blijven staan | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-03-08 13:17 |
Oude updates in Installer | ButcherJF | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-12-07 08:47 |
|
|