iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/9287-de-usa-itunes-niet-meer-none-kiezen-voor-betalign.html)

4en 13-03-08 16:27

Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign?
 
ik wou nog iets kopen op de usa itunes en vroeger als je een account aanmaakte kon je bij betalingsoptie "none" kiezen.. nu kan je dat nietmeer...
:( iemand enige oplossing hoe het wel weer kan?????

forum.bericht 13-03-08 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4en (Bericht 81185)
ik wou nog iets kopen op de usa itunes en vroeger als je een account aanmaakte kon je bij betalingsoptie "none" kiezen.. nu kan je dat nietmeer...
:( iemand enige oplossing hoe het wel weer kan?????

CC gegevens invullen, dan registreren. Nadat registratie volledig doorlopen is weer inloggen, gegevens opvragen, CC gegevens verwijderen en weer updaten.

4en 13-03-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 81333)
CC gegevens invullen, dan registreren. Nadat registratie volledig doorlopen is weer inloggen, gegevens opvragen, CC gegevens verwijderen en weer updaten.

alvast bedankt voor de replay...maar wat bedoel je onde "CC"?...
op stap 3 van de registratie (laatste stap) vraagt ie je krediet gegevens waar je de "none " knop nietmeer terugkan vinden ..kan je dan toch ook niet volledig inloggen?...

forum.bericht 13-03-08 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4en (Bericht 81345)
alvast bedankt voor de replay...maar wat bedoel je onde "CC"?...
op stap 3 van de registratie (laatste stap) vraagt ie je krediet gegevens waar je de "none " knop nietmeer terugkan vinden ..kan je dan toch ook niet volledig inloggen?...

CC = Credit Card. Gewoon de gegevens invullen en dan na de registratie die weer verwijderen.

4en 13-03-08 21:54

ik heb gedaan zoals je gezegd ebt maar er komt telkens..dat ik een USA krediet kaart moet gebruiken...

forum.bericht 14-03-08 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4en (Bericht 81371)
ik heb gedaan zoals je gezegd ebt maar er komt telkens..dat ik een USA krediet kaart moet gebruiken...

?????

Wat probeer je dan eigenlijk te doen????

Welk programma, welk systeem, welke functie?????????


Zit je wel gewoon op Apple

4en 14-03-08 01:57

Korte duidelijke uitleg nu..over een usa itunes account dit om geen verwarring te ontstaan... ik heb de laatste nieuwe versie van itunes...
1. men koopt een USA itunes Giftcard van 15$ of 50$ of wat dan ook...
2. je doet Itunes open....
3. kies onderaan "heel naar beneden scrollen " USA
4. nu maak je dat je geen acount hebt rechts boven aan in het kadertje...
indien je acount er nog staat "log uit..."
5. druk op redeem in het kadertje...
6. men voegt de code in...
7. dan zieje dat je een nieuwe account moet maken...
8. je maakt je account aan .. stap 1 => akkoord gaan...
stap 2 => Je email..wachtwoord etc registreren..
Stap 3.. zie je krediet kaart gegevens..NU IS HET BELANGRIJK!!!...
zie je bij de krediet keuzes GEEN "None" knop... druk je dan Cancel...
Nu doeje alle stappen terug van 1 tot 8...en nu MOET je zien staan bij de keuzes... "None"....
en als jet nog nie ziet staan druk je opnieuw op Cancel tot je het ziet staan..
van ik duurde het 3x....

Veel succes en geniet van het mooie aanbod dat de USA te bieden heeft....;)

herbie65 14-03-08 08:30

ik vrees dat ze de iTunes store aangepast hebben, om dit juist tegen te gaan....
HELAAS.

blahblah 14-03-08 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 81546)
ik vrees dat ze de iTunes store aangepast hebben, om dit juist tegen te gaan....
HELAAS.

Wow, dat zou echt enorm suf zijn! Maar wel te verwachten. Gelukkig heb ik al een US account.

4en 14-03-08 11:29

Nogmaals dit werkt op de nieuwste itunes.. 7.6.1 !!!! als je de keuze "none" niet ziet staan gewoon cancellen en opnieuw...gegarandeerd dat het je lukt!!!!

mhmobiel 15-03-08 16:06

nou ik heb een US giftcard besteld, ben benieuwd of het lukt. Zal het resultaat hier melden :)

CadmanF 16-03-08 00:17

Gebruik de nieuwe code die in het originele topic staat en het werkt perfect..!! Ik heb net een US account aangemaakt...

mhmobiel 16-03-08 01:03

Hier werkte het ook! De eerste download loopt nu binnen.

herbie65 17-03-08 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF (Bericht 82453)
Gebruik de nieuwe code die in het originele topic staat en het werkt perfect..!! Ik heb net een US account aangemaakt...

welke code en welk topic? ik zie niet welke je bedoeld?

marlboro 18-03-08 13:37

Mja,zeer vervelende zaak want je kan praktisch nergens zo'n gift cards kopen.
Op ebay maarja,dan betaal je ook alweer een stuk meer dan dat je maar krijgt(ben van belgie).

herbie65 18-03-08 15:41

ik heb er nog 2 te koop, zie het accesoires-forum.....

herbie65 21-03-08 17:44

klopt, werkt nu prima.
Nog steeds een Gift Card te koop....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.