iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   File naam itunes (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/930-file-naam-itunes.html)

lemme201 14-10-07 20:20

File naam itunes
 
Hallo,
ik ben nieuw met Itunes vandaar de vraag:
Al mijn mp3's naar itunes gezet maar zonder coverflow afbeeling.
hoe krijg ik deze erin zonder account?
en wat is de bestandsnaam van de itunes muziek bestanden?

stephenvis 14-10-07 20:24

Hey ik heb maar andwoord op een van je vragen :

Ik gebruik een mac maar ik denk dat dit ook bij jou kan, linksoder zie je een klein wit vierkantje selecteer een nummer een sleep daar je afbeelding heen (via google ofzo), en anders rechtermuisknop op nummer en dan illustratie.

lemme201 14-10-07 20:45

Sorry maar ik zie nergens een vierkantje waar ik iets naatoe kan slepen.

Heb alle icoontje geprobeerd mar zonder resultaat?
Met rechtermuis knop kan ik alleen afbeelding ophalen via de store.

stephenvis 14-10-07 21:24

1. heb je wel laatste versie itunes
2. kijk even bij help daar vind je het ook wel

dit staat bij help op een mac:

Enkele manieren om illustraties toe te voegen aan muziek- en videobestanden:
Om een illustratie aan een bepaald onderdeel toe te voegen, selecteert u het onderdeel in de iTunes-bibliotheek en sleept u het illustratiebestand naar het illustratievak.
Om een illustratie aan meerdere onderdelen toe te voegen, selecteert u een onderdeel, kiest u 'Archief' > 'Info' en klikt u op 'Illustratie'. Om een illustratie toe te voegen aan het geselecteerde onderdeel, klikt u op 'Voeg toe' (of sleept u het illustratiebestand van het bureaublad naar het illustratievak). Klik op 'Volgende' om de illustratie toe te voegen aan het volgende onderdeel.