iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   File naam itunes (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/930-file-naam-itunes.html)

lemme201 14-10-07 20:20

File naam itunes
 
Hallo,
ik ben nieuw met Itunes vandaar de vraag:
Al mijn mp3's naar itunes gezet maar zonder coverflow afbeeling.
hoe krijg ik deze erin zonder account?
en wat is de bestandsnaam van de itunes muziek bestanden?

stephenvis 14-10-07 20:24

Hey ik heb maar andwoord op een van je vragen :

Ik gebruik een mac maar ik denk dat dit ook bij jou kan, linksoder zie je een klein wit vierkantje selecteer een nummer een sleep daar je afbeelding heen (via google ofzo), en anders rechtermuisknop op nummer en dan illustratie.

lemme201 14-10-07 20:45

Sorry maar ik zie nergens een vierkantje waar ik iets naatoe kan slepen.

Heb alle icoontje geprobeerd mar zonder resultaat?
Met rechtermuis knop kan ik alleen afbeelding ophalen via de store.

stephenvis 14-10-07 21:24

1. heb je wel laatste versie itunes
2. kijk even bij help daar vind je het ook wel

dit staat bij help op een mac:

Enkele manieren om illustraties toe te voegen aan muziek- en videobestanden:
Om een illustratie aan een bepaald onderdeel toe te voegen, selecteert u het onderdeel in de iTunes-bibliotheek en sleept u het illustratiebestand naar het illustratievak.
Om een illustratie aan meerdere onderdelen toe te voegen, selecteert u een onderdeel, kiest u 'Archief' > 'Info' en klikt u op 'Illustratie'. Om een illustratie toe te voegen aan het geselecteerde onderdeel, klikt u op 'Voeg toe' (of sleept u het illustratiebestand van het bureaublad naar het illustratievak). Klik op 'Volgende' om de illustratie toe te voegen aan het volgende onderdeel.
Om dezelfde illustratie toe te voegen aan meerdere onderdelen, houd u de Command-toets ingedrukt terwijl u op de onderdelen klikt. Vervolgens kiest u 'Archief' > 'Info', klikt u op 'Illustratie' en sleept u het illustratiebestand naar het illustratievak.
Om meer dan een illustratie aan een nummer toe te voegen, sleept u meerdere afbeeldingsbestanden naar hetzelfde illustratievak.
Om albumillustraties voor nummers in uw bibliotheek op te halen, selecteert u de gewenste nummers en kiest u 'Geavanceerd' > 'Haal albumillustraties op'.
Als u wilt dat iTunes automatisch albumillustraties ophaalt wanner u een cd importeert of nummers zonder illustraties toevoegt aan de bibliotheek, kiest u 'iTunes' > 'Voorkeuren', klikt u op 'Algemeen' en selecteert u de optie voor het downloaden van albumillustraties.

lemme201 15-10-07 19:49

Neemt de iphone deze afbeeldingen ook mee over in coverflow na sync.??

stephenvis 15-10-07 19:52

Ja hij zet ze bij de nummers, het hoort du bij het nummer dus als je dit doet zit het goeed probeer anders ff met 1 nummer ;)

lemme201 15-10-07 21:27

Ik krijg het er niet in met drag drop, maar heb een app gevonden:Itunes art importer dit werkt super!!!!:)

maar bedankt voor de genomen moeite!!!!;)

En nu nog wachten tot de iphone binnen komt............

stephenvis 15-10-07 22:10

Hahaha, ik heb ook al mijn atrwork net upgedate 3 uurtjes maar ;) ik kan niet wachten op mijn iphone.

Jeroenmcrz 29-10-07 22:57

Hallo!

Ik ben ook aan het vogelen met de plaatjes bij mp3.... Ik krijg ze er netjes bijgezet. In Itunes zie je de plaatjes ook, maar als ik op mijn iphone kijk, verwisseld het plaatje niet mee van nummer. Blijft dus op eerste plaatje staan. Iemand dit ook gehad en een oplossing?

Thanks...


Jeroen

ArB 31-07-08 13:05

Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.