//

Aircrack voor de iphone!

Aircrack voor de iphone! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar normaal gesproken is toch alles wat met de computer gemaakt wordt ook weer te kraken..? Alleen ik snap dat dat natuurlijk niet 1 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-03-08, 09:28
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Maar normaal gesproken is toch alles wat met de computer gemaakt wordt ook weer te kraken..? Alleen ik snap dat dat natuurlijk niet 1 2 3 gaat... Ik ben allang blij dat er mensen zijn op deze wereld die dat kraken en hacken kunnen en er dan een programma voor kunnen schrijven...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-03-08, 10:48
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

tsja, t zou fijn zijn als ik op school ook zou kunnen internetten (als ik mn iPhone eindelijk heb)... Ook daar hebben ze t potdicht gemetselt... Maar de buren van school hebben ook wel aardig wat netwerkjes...

Toch lijken gigabit Wi-Fi-hotspots overal in NL me toch een betere oplossing Kan iedereen ervan meegenieten
  #23  
Oud 16-03-08, 01:31
aequitas aequitas is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Om een Wi-Fi netwerk key te achterhalen zul je moeten "sniffen", houd in dat de Wi-Fi adapter in passive mode moet draaien om zodoende de packets af te vangen die tussen bv een notebook en het target access point "vliegen". Mocht je het met de iphone willen doen zal die Wi-Fi adapter eerst in passive mode moeten om uberhaupt de packets te kunnen sniffen en daar zit tevens het probleem. Kijk maar eens naar Kismac voor de geinteresseerden Ik heb een macbook pro 3,1 en ook de airport extreme daarin hebben ze nog niet in passive mode kunnen krijgen. Misschien toekomst werk ... hopelijk
  #24  
Oud 22-03-08, 20:45
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

hoi..heb het er allemaal op staan en dan type ik die regel in ..en dan krijg ik een melding permission denied... weet iemand hier iets op..

bedank...
  #25  
Oud 22-03-08, 22:31
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Gisteren ff snel wat over gelezen, maar volgens mij is touch.ivs het bestand dat je normaal gesproken "zelf" vult met packetgegevens van het netwerk dat je wilt hacken.
In deze versie zit touch.ivs er al bij van de maker van het programma.
Oftewel: je bent zijn netwerkkey aan het kraken, niet je eigen
  #26  
Oud 22-03-08, 23:53
bzoei bzoei is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

Hmm, het is me gelukt mijn eigen netwerk te kraken, maar mijn netwerkt code bestaat uit 10 tekens, en mijn gekraakte code is iets zoals: AE:5B:7F... etc. Nu heb ik deze code (zonder dubbelepuntjes uiteraard) ingevoerd om met mijn WEP-verbinding te verbinden, en dat lukt, er staat een vinkje voor mijn SSID, dat ik verbonden ben, maar heb geen Wi-Fi-verbinding. Ik zie ook geen Router en DNS-nummers, Wel een IP-adres en Subnetmasker. Het IP-adres is ook anders dan wanneer ik gewoon met mijn normale wachtwoord verbind (iets van 169.254... etc. en mijn normale 62.19.... etc). Echt vreemd dus, ik zit wel in mijn router, maar heb geen verbinding? Wat moet ik nog doen om dit wel te krijgen ?

Edit: op Youtube zie ik net een filmpje die ook aircrack op zijn iPhone gebruikt en hij krijgt exact dezelfde code als ik, oftewel het werkt niet. Misschien moet er iets veranderd worden in het bestand touch.ivs ?

Laatst gewijzigd door bzoei; 23-03-08 om 00:13.
  #27  
Oud 23-03-08, 17:03
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

My god ten eerste is die code HEX en niet ASCII! dus moet je hem converten! 2 Het programma werkt niet dus hoe dan ook het gaat je ook nooit lukken! Wrm locken ze deze tread niet... Het gaat over een niet werkend programma wat ook nooit zal werken!

Greetz, Stiruam
  #28  
Oud 23-03-08, 17:26
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik vind het inderdaad wel voldoende zo. Dit is me sowieso al veel te dicht tegen de Wet Computercriminaliteit aan, dus deze thread krijgt een slotje.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aircrack werkt niet YBinnenweg Jailbreak apps en thema's 1 01-09-09 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.