iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Aircrack voor de iphone! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/9340-aircrack-voor-de-iphone.html)

icam0 14-03-08 12:10

Aircrack voor de iphone!
 
YouTube - How to get AIRCRACK on your iPod touch / iPhone!

Download link: RapidShare: 1-Click Webhosting

je moet het dan in /var opslaan en dit in terminal in typen: /var/aircrack/aircrack-ng -a 1 /var/aircrack/touch.ivs

en onthoud dat het op zichzelf niet illegaal is maar de manier waarop je het gebruikt kan wel illegaal zijn.



Jappe 14-03-08 13:07

En dit kun je gebruiken voor netwerken die zijn beveiligd met WEP?

Ik ga het vanmiddag wel even proberen, alleen snap ik niet hoe je een netwerk kan selecteren enzo. Ben zo thuis in dat wereldje :P

Nikooos 14-03-08 13:10

Uhm.. ondanks het filmpje ben ik er nog steeds niet uit wat aircrack doet?

ControlSje 14-03-08 13:31

:DGoogle op airccrack levert onderstaande link op:
Main [Aircrack-ng]

EDIT
Het lijkt erop dat je met deze tool WEP keys van Wi-Fi stations kunt achterhalen (hacken is een te negatief woord denk ik)
Ik wist van het bestaan van zo'n tool maar heb hem nog nooit gebruikt.

De PC variant staat geinstalleerd nu op mijn computer en ik ben echt geen noob wat computers aan gaat...maar geen flauw idee hoe dit moet gaan werken.
Ik zou denken dat de tool alle in de buurt zijnde Wi-Fi zou moeten afscannen, maar dit "knopje" heb ik nog niet gevonden:o
Ga wel de Wiki's lezen als ik weer thuis ben, mischien geven die mij meer duidelijkheid, of er moet hier iemand zijn die mij kan uitleggen hoe een en ander functioneert.


Jappe 14-03-08 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 81705)
:DGoogle op airccrack levert onderstaande link op:
Main [Aircrack-ng]

EDIT
Het lijkt erop dat je met deze tool WEB keys kunt achterhalen (hacken is een te negatief woord denk ik)
Ik wist van het bestaan van zo'n tool maar heb hem nog nooit gebruikt.

De PC variant staat geinstalleerd nu op mijn computer en ik ben echt geen noob wat computers aan gaat...maar geen flauw idee hoe dit moet gaan werken.
Ik zou denken dat de tool alle in de buurt zijnde Wi-Fi zou moeten afscannen, maar dit "knopje" heb ik nog niet gevonden:o
Ga wel de Wiki's lezen als ik weer thuis ben, mischien geven die mij meer duidelijkheid, of er moet hier iemand zijn die mij kan uitleggen hoe een en ander functioneert.


Hehe ik vroeg het me ook al af. Want je ziet in het filmpje niet echt een handig GUI programmatjes die alles voor je doet, dat zou wel erg ideaal zijn.

Nou ik hoor het hier wel als iemand het op zijn iPhone heeft gezet en weet hoe het werkt!

Nikooos 14-03-08 13:42

Off-topic
Je hebt gelijk ControlSje... Dat had ik zelf ook kunnen bendenken. :o



Ik ga dit vanavond ook even thuis proberen.

BadSide 14-03-08 13:42

Hmm.. ik snap het niet echt.
Ben het nu op mn PC aan het installeren, hopelijk snap ik het dan.. en als het bevalt, dan pas zal ik het op m'n iPhone zetten. :)

iCulture 14-03-08 14:36

Ik laat het hier gewoon staan, maar besef wel voor jezelf dat het ongeoorloofd gebruik maken van andermans verbinding (laat staan het actief inbreken daarop) een strafbaar feit is volgens de Wet Computercriminaliteit (ik heb dat al eens eerder gepost op het forum met een link naar referenties)

pevi 14-03-08 15:02

... met andere woorden.
Je kunt met deze applicatie gewoon gebruik maken van een internet verbinding welke door WEP is beveiligd!!

pclahsen 14-03-08 15:32

Volgens mij staat achter "Key Found" een MAC address, en dat is niet zo ingewikkeld om te achterhalen...Maar ik kan het mis hebben, ga het vanavond ook proberen, op mijn eigen netwerk, niet strafbaar:D

goofke 14-03-08 15:36

als iemand dan aan howto kan maken... :)

pclahsen 14-03-08 15:51

Dat wordt dan een "how to recover your forgotten WEP key" :D

BadSide 14-03-08 16:31

Ik ben het nu aan het testen... hoe werkt het dan?
Er staat: KEY FOUND! [AE:5Z:8T:...]
Decrypted correctly: 100%

endan?

Brutality 14-03-08 16:38

Zieke shizzle, echt iets voor mij. Alleen snap ik er geen kneet van :( Hopelijk snel deftige howto

Stiruam 14-03-08 17:34

Omg jullie noobs :p Dis Aircrack deze kan alleen sniffed packeges cracken die je via je pc's Wi-Fi binnenhaalt :p Dus hier heb je geen bal aan :p Je moet via je pc wep data binnenhalen die worden verwerkt in een bestand dat zet je op je iPhone en dat kan je iPhone cracken en dan geeft ie de wep serial dus pure bullshit want met een pc kan je ze ook decrypten en das een stuk sneller andersgezegt hier hedde ge niks aan :p

Greetz, Stiruam

Jappe 14-03-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 81832)
Omg jullie noobs :p Dis Aircrack deze kan alleen sniffed packeges cracken die je via je pc's Wi-Fi binnenhaalt :p Dus hier heb je geen bal aan :p Je moet via je pc wep data binnenhalen die worden verwerkt in een bestand dat zet je op je iPhone en dat kan je iPhone cracken en dan geeft ie de wep serial dus pure bullshit want met een pc kan je ze ook decrypten en das een stuk sneller andersgezegt hier hedde ge niks aan :p

Greetz, Stiruam


Ah hou op Stiruam :P


Het zou toch een begin kunnen zijn? Misschien bouwt iemand straks de sniffer wel in, en is het bestand is wel op te slaan, en dan opzoeken met MobileFinder ofzo..

Als dit echt ooit zou kunnen werken, dan is de iPhone perfect voor mij. Heb al vaak gehad dat ik op vakantie vooral veel WEP beveiligde netwerken had, en daar heb ik dus niks aan :/

Stiruam 14-03-08 17:48

Hahaha :p jaja nah deze persoon heeft er niks bijzonders mee gedaan hij heeft gewoon de source van Aircrack geCompiled naar iPhone formaat en thatsit... Aircrack is veel moeilijker want die moet om kunnengaan met de Wi-Fi adapter... En het zuipt batterij xD Maar het moet idd mogelijk zijn :p

Greetz, Stiruam

maartenvs 14-03-08 23:26

Leek me al zo vreemd dat je straks ook packets kon injecten met je iphone. Als je al ziet dat je bij je macbook extra Wi-Fi hardware moet aanschaffen.

CadmanF 15-03-08 02:37

Dus als ik het goed begrijp zou je als ze dit programma verder door ontwikkelen.., ergens een beveiligd Wi-Fi netwerk kunnen 'kraken' zodat hij het wachtwoord voor je 'steelt'...?

Dit zou wel heel vet zijn aangezien ik op het werk het Wi-Fi netwerk wel kan zien maar niet kan inloggen omdat deze is beveilgd en ze me niet het wachtwoord willen geven...

maartenvs 15-03-08 09:18

Zoals stiruam al zei. Moeten ze dan wel flink aan de gang met de Wi-Fi drivers en dan is het nog maar de vraag of het lukt. Want om wep te kunnen kraken moet je Wi-Fi kaart packets kunnen onderscheppen die niet aan hem gericht zijn en daar zit waarschijnlijk het probleem. Dat is vaak beveiligd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.