FTP verbinding maken met je iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, graag zou ik weten hoe je een ftp verbinding maakt tussen je iphone en pc.. welke programma heb je nodig of kan iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
FTP verbinding maken met je iphone
beste leden,
graag zou ik weten hoe je een ftp verbinding maakt tussen je iphone en pc.. welke programma heb je nodig of kan iemand een mooie tutorial hierover maken ? denk dat we nu en later nodig zullen hebben.. ben namelijk noob... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is FTP niet supported... SSH is bijna het zelfde wrm gebruik je dat niet gewoon?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Je installeert OpenSSH op je iPhone, en meteen BossPrefs zodat je het uit en aan kan zetten.
Je download WinSCP op je PC, en wat je daar moet doen lees je in de wiki.
|
|||
|
|||
Citaat:
oke gelukt tnx.. hoe maak je nu verbinding van iphone naar je pc ? ook ftp.. Laatst gewijzigd door steelo; 15-03-08 om 19:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 22:42 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 12:33 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 16:07 |
WinSCP verbinding met iPhone maken? | Jakiie | Archief | 5 | 20-09-08 17:36 |
kan geen verbinding met iphone maken via ssh | hannes22 | Unlock [archief] | 4 | 09-03-08 08:44 |
|
|