Firmware 1.1.4 wel up te daten?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb gehoord dat de nieuwe firmware 1.1.4 wel via itunes te updaten is en de simlock niet meer terug zal komen. Klopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste Mensen,
Ik heb gehoord dat de nieuwe firmware 1.1.4 wel via itunes te updaten is en de simlock niet meer terug zal komen. Klopt dit? wie kan mij hier antwoord op geven? Vriendelijk bedankt Gr Bart P.s. Heb mijn Iphone net 2 dagen dus tips zijn welkom! |
|
|
![]() |
|
![]() Hallo Bart,
Ik heb wel een tip; gebruik de zoekfunctie eens op dit forum. Of lees eerst een paar dagen door dit forum heen. Zo heb ik het destijds ook aangepakt en het werkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() En hier gaat dus een slotje op vanwege de redenen die al door scorpiosoft zijn gegeven
![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicatie voor daten? | Meike45 | Archief | 3 | 14-02-10 11:55 |
iPhone: eerst jailbreaken dan up-daten | edown | Jailbreak | 4 | 20-02-09 11:35 |
iPhone: Iphone-software 2.2.1 up-daten | edown | Jailbreak | 7 | 18-02-09 23:12 |
(Eerste) Iphone (2g) up-daten?? | gimuko | Archief | 1 | 12-12-08 11:59 |
iphone 2.0 (1.2) firmware wel of niet? | dennis9920 | iPhone algemeen | 10 | 03-04-08 22:01 |
|
|