//

iNdependence werkt

iNdependence werkt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn geunlockte 1.0.2. kunnen upgraden naar 1.1.1. met de nieuwe iNdepenence! Na alle stappen doorlopen te hebben die in de help van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-07, 18:23
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard iNdependence werkt

Zojuist heb ik mijn geunlockte 1.0.2. kunnen upgraden naar 1.1.1. met de nieuwe iNdepenence! Na alle stappen doorlopen te hebben die in de help van iNdependence staan heb mijn iphone kunnen activeren en unjailen.

Overigens bleef mijn iPhone gewoon geunlocked. Ik hoefde niet opnieuw te unlocken dus. Onder about staat 04.01.13_G als modem firmware vermeld, dus ik heb geluk gehad denk ik.

Nu alleen YouTube nog... De iTunes store werkt wel, maar in de YouTube applicatie krijg ik weer "Cannot connect to YouTube"...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-07, 18:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

ey vet. heb jij anysim gebruikt bij 1.0.2. En wat was jouw modem nummer voor het unlocken? hopen dat ik het namelijk ook zo kan
  #3  
Oud 15-10-07, 19:21
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Youtube zou in principe moeten werken met behulp van iNdepence. Want zit namelijk daarin ingebakken.

Maar verder ben ik net als destiny wel benieuwd over hoe en wat.
  #4  
Oud 15-10-07, 19:46
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard

Mn iphone heeft heel lang op 1.0.2 gedraaid, in eerste instantie geunlocked met iUnlock geloof ik. Maar ik heb van het weekend nog zoveel zitten proberen dat ik niet meer precies weet wat ik allemaal gedaan heb. Aangezien independence er dit weekend nog niet was heb ik een aantal keer de guide van ModMyIphone gedraaid (flashen van de baseband met bbupdater/ieraser2, en daarna proberen te upgraden met die simlinks) en dat zo'n 17 keer haha. Vanochtend had ik het eigenlijk een beetje opgegeven en toen kwam iNdependence...

Ik las idd dat YouTube eigenlijk al had moeten werken met inDependence, maar hier wil ie nog niet.

Overigens heb ik met de ModMyIphone guides inmiddels de Apptap installer geinstalleerd gekregen die lijkt zover ook prima te werken. (Heb net FiveDice en IMChat geinstallerd )

Ow, video-out is overigens ook errug gaaf! )
  #5  
Oud 15-10-07, 19:53
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

hmmm jammer dat je niet meer precies wee wat je hebt gedaan . Ik heb zelf geen zin meer om te wachten. Wil graag meteen beginnen aan die 1.1.1 firmware. Weet alleen niet of het verstandig is. Ben ook benieuwd hoelang het nog duurt voordat het Dev Team met een gratis software unlock komt.
  #6  
Oud 15-10-07, 20:05
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

zou tof zijn moest je na anySim gewoon kunnen updaten en weer activeren en unlocken met de nieuwe iNdependence
  #7  
Oud 15-10-07, 20:07
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard

Tja zelfs als je niet het geluk zou hebben dat ik had, dan kun je nog altijd de baseband downgraden en daarna de gebruikelijke unlock tools gebruiken. Ik was er in eerste instantie vanuit gegaan dat ik dat zelf ook zou moeten doen...
  #8  
Oud 15-10-07, 20:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

activeren zal geen punt zijn. unlocken wordt lastig. En met iNdependence gaat dat sowieso niet.

En kan iemand mij hier uitleggen wat die modem nou precies inhoudt? Waar is dat precies voor en wrom moet je dan allemaal downgraden enzo?
  #9  
Oud 15-10-07, 20:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik kon niet wachten. Ik heb hem geupdate en met de nieuwe iNdependence geactiveerd. HELAAS kan ik NOG niet bellen . ik heb trouwens ook modem firmware 04.01.13_g.
Als ik kan bellen ga ik het posten.

update: LOL hij ziet maar 300MB op me iPhone. Toch nog effe knutselen

Laatst gewijzigd door Destiny; 15-10-07 om 20:53.
  #10  
Oud 15-10-07, 21:23
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik loop tegen een error op. Ik heb mijn geunlockte iphone (anysim) geupdate naar 1.1.1.
Toen heb ik hem geactiveerd, maar zag hij maar 300MB. Nu wil ik hem downgraden naar 1.0.2 maar zegt ie in iTunes: De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).

Weet iemand hier wat dit inhoud?
  #11  
Oud 16-10-07, 00:41
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard

Volgens mij geeft iTunes die fout altijd bij het downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 omdat de baseband niet gedowngrade word. Op zich niet erg, iBrickr of iNdependence brengt je iphone weer naar de normale staat terug.

Overigens kun je vanuit 1.1.1 ook de baseband downgraden van v4 naar v3 waardoor je weer kunt bellen. Die 300mb vermelding in iTunes kun je verhelpen door de simlink te verwijderen. (in iNdependence gaat dat automatisch met de post-1.1.1 onder de firmware tab)
  #12  
Oud 16-10-07, 00:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nou na 3 keer mislukt te hebben geupdate naar de 1.1.1 fimware ( en proberen te activeren ). Blijf ik nu toch mooi bij de 1.0.2 firmware. Elke keer geeft ie bij activeren aan dat ik eerst moet downgraden. Terwijl ik alle stappen goed doe. En hoe kun je dan die baseband downgraden van v4 naar v3?
Maar als ik het dus goed begrijp is het Dev Team nu bezig het Baseband systeem van de 1.1.1 firmware te hacken? Zodat ie alle simkaarten pakt ?
  #13  
Oud 16-10-07, 13:22
flipbosch flipbosch is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb Ook Simfree gekocht.
De 30 minuten waar ze het over hebben gaat helaas voor mij niet op.
Ben er al bijna 24 uur mee bezig.

Wanneer ik via Independence het programmatje SimFree naar mijn Iphone wil sturen krijg ik devolgende melding:

Couldn't connect to SSH server. Ensure IP address is correct, phone is connected to a network, and SSH is installed correctly.

Volgens de "helpdesk" betekend dit dat bijv. mijn router iets blokkeerd.
Vreemd is, dat ik hem ook regstreeks met mijn Mac had verbonden. Vervolgens kan ik op mijn Mac wel mijn Iphone pingen.

Heeft iemand ditzelfde probleem. Een weet iemand hoe ik die simfree op mijn Phone kan krijgen.

hartelijk dank.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iNdependence v1.4 b5 BertVDK Unlock [archief] 2 07-03-08 12:46
Independence werkt niet onder iTunes 7.6? combicart Archief 5 26-01-08 18:59
iNdependence 1.3.1 elflogo Unlock [archief] 4 09-01-08 16:11
Independence 1.1.2 Maarten Unlock [archief] 13 04-01-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.