iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Miami (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/9479-miami.html)

Hoppieee 16-03-08 18:47

Miami
 
Beste,

Ik ga dus over een maand ( 25 april ) 2 weken op vakantie naar miami ik ga een rondreis maken van orlando naar miami , ik zit er dus aan te denken om een Iphone te kopen.
Maar ik hoor dan van iedereen een andere verhaal over waar je het kan kopenen hoeduur hij is Etc.

Daarom wil ik een paar dingen hier vragen

1. Hoe duur kost hij ongeveer in euro.
2. Waar kan je ze kopen.
3. Waar kan je ze het beste kopen.

4. En als jullie misshien nog iets belangrijks hebben te zeggen over waar ik rekening mee moet houden met het kopen en dingen daar omheen.
dan hoor ik dat graag.

Super bedankt alvast :)

Greetz Hoppieee

niels1981 16-03-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoppieee (Bericht 82798)
Beste,

Ik ga dus over een maand ( 25 april ) 2 weken op vakantie naar miami ik ga een rondreis maken van orlando naar miami , ik zit er dus aan te denken om een Iphone te kopen.
Maar ik hoor dan van iedereen een andere verhaal over waar je het kan kopenen hoeduur hij is Etc.

Daarom wil ik een paar dingen hier vragen

1. Hoe duur kost hij ongeveer in euro.
2. Waar kan je ze kopen.
3. Waar kan je ze het beste kopen.

4. En als jullie misshien nog iets belangrijks hebben te zeggen over waar ik rekening mee moet houden met het kopen en dingen daar omheen.
dan hoor ik dat graag.

Super bedankt alvast :)

Greetz Hoppieee

er is echt al teveel over geschreven.

1. Hoe duur kost hij ongeveer in euro. 16 gig ongeveer 350 euro
2. Waar kan je ze kopen. apple store,betalen met credit card en zeggen dat je hemzelf via itunes activeert!
3. Waar kan je ze het beste kopen. apple store.

remixed 16-03-08 18:57

1. De prijs is volgens mij exact het zelfde als op Apple en het omrekenen naar euro kan via: Omrekentabel valuta (Dollar - Euro), letwel op dat de koers steeds veranderd waardoor hij net iets meer, iets minder kan kosten. Daarbij moet je nog invoerrechten en belasting betalen als je hem gaat of moet aangeven in nederland.

4. Als je de 16 gb versie gaat kopen dan moet je er wel rekening mee houden dat hij misschien niet beschikbaar is in de winkel, dat is nu in iedergeval zo. De 8 gb versie kun je volgens mij gewoon direct kopen (is dus wel op voorraad).

Hoppieee 16-03-08 19:16

En ik heb op internet zitten zoeken naar een site waar je kan zien waar er in florida , orlande , miami apple stores zitten maar kan niks vinden

Hoppieee 16-03-08 19:18

Maar je kan hem dus niet in Miami zelf kopen moet via internet ?

joessie 16-03-08 19:32

er zitten in miami 2 apple stores, ben er in een geweest. Kun je gewoon op de apple site vinden!

cypher21 16-03-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoppieee (Bericht 82812)
En ik heb op internet zitten zoeken naar een site waar je kan zien waar er in florida , orlande , miami apple stores zitten maar kan niks vinden

Goed zoeken blijkt erg moeilijk denk ik :confused:

tik op google in: apple store miami

en dan de verrassende resultaten:
apple store loc: Miami, FL, Verenigde Staten - Google Maps

Apple Retail Store - Store List
met daarin
Miami, The Falls
Miami Beach, Lincoln Road
Orlando, Florida Mall
Orlando, Millenia

ArB 16-03-08 19:38

om nu niet een topic te krijgen over iedere staat van amerika gaat deze op slot ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.