Wifi automatisch aan/uit discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand een tweak/applicatie om de WiFi op je iPhone automatisch te regelen? Bvb. Ik druk op safari, wifi gaat aan, ik surf, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Weet er iemand een tweak/applicatie om de Wi-Fi op je iPhone automatisch te regelen?
Bvb. Ik druk op safari, Wi-Fi gaat aan, ik surf, ik druk op homebutton, Wi-Fi gaat uit... Ik druk op mail, Wi-Fi gaat aan, check mails, ik druk op homebutton, Wi-Fi gaat uit.. ?? EDIT Blijkbaar gaat Wi-Fi automatisch uit wanneer je iPhone automatisch of manueel lockt ? Behalve als je je begeeft buiten de Wi-Fi-area: de iPhone blijft dan zoeken naar access-points.. (Gelukkig is belgië zo druk bezaaid met Wi-Fi....NOT) Laatst gewijzigd door apoZ; 18-03-08 om 17:53. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() na 30 (?) seconden op je lock screen te zitten gaat je iphone in standby en dan staat Wi-Fi uit
![]() Met Insomnia kan je deze standby stoppen en blijf je verbonden met je Wi-Fi ook in lockscreen ![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 scherm automatisch aan/uit | pblind | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 21:55 |
automatisch aan en uit zetten | ronaldkraan | iPhone Apps | 0 | 24-02-11 22:30 |
Wi-Fi automatisch uit bij locken | Hollywoodthehell | Wi-Fi | 1 | 10-02-11 11:54 |
Backup automatisch aan/uit | Swiftly | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 22:43 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 13:06 |
|
|