//

Startup voor iPhone ontwikkeling en services...

Startup voor iPhone ontwikkeling en services... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben van plan de mogelijkheden te verkennen om een bedrijf te starten voor iPhone-ontwikkeling en services in Nederland, met name gericht op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 00:24
mark991 mark991 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Startup voor iPhone ontwikkeling en services...

Hallo allemaal,

Ben van plan de mogelijkheden te verkennen om een bedrijf te starten voor iPhone-ontwikkeling en services in Nederland, met name gericht op de zakelijke markt.

Als je voldoende ervaring hebt en het leuk vindt om mee te denken/doen, aarzel dan niet om me te mailen.

Groeten,
- Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 00:27
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Leuk en aardig maar misschien handig om jezelf eens te voorstellen en vertellen wat je van plan bent te gaan doen
  #3  
Oud 19-03-08, 10:01
mark991 mark991 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
Leuk en aardig maar misschien handig om jezelf eens te voorstellen en vertellen wat je van plan bent te gaan doen
Dat lijkt een logisch plan, maar als je doordenkt snap je dat er verschillende persoonlijke en business redenen kunnen zijn om nog niet alle details van zo'n initiatief aan de grote klok te hangen.

Het is overigens leuk om de paradox te zien tussen Apple dat nooit voortijds praat over nieuwe ontwikkelingen en haar schare fans die graag van alles direct al het naatje van de kous wil weten. Laat ik zeggen dat ik aanhanger ben van Apple's manier van denken. ;-)
  #4  
Oud 19-03-08, 10:06
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Ik volg je gedachten hierin.
Maar....iPhoneclub.nl is geen springplank voor een nieuwe onderneming of een tool voor marktonderzoek zullen we vooralsnog maar even zeggen. Ik stel voor dat je eerst via PM even contact met ons opneemt teneinde wat meer duidelijk te krijgen wat je bedoeling is.

Dit draadje gaat even op slot tot nader order.

Thanks

René
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor ontwikkeling, TV op je iPhone via Ziggo Wi-Fi. Tjardo Wi-Fi 5 23-02-09 21:24
iToggle: schitterend alternatief voor Services.app stefimke Jailbreak apps en thema's 29 03-02-08 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.